Рекл. обя­ва (ка­ре), по­мес­те­на на ос­нов­на по­зи­ция във вес­т­ник. С раз­по­ло­же­ни­е­то си из­ця­ло по­меж­ду или в са­мия ре­дак­ци­о­нен ма­те­ри­ал Н. прив­ли­ча вни­ма­ни­е­то на чи­та­те­ли­те въп­ре­ки мал­ка­та си площ. Тя за­е­ма обик­но­ве­но меж­ду 20 и 40 сm 2 и е по-мал­ка от ос­т­ро­ва и по-го­ля­ма от крат­ка­та обя­ва. Тер­ми­нът Н. е въ­ве­ден от бълг. дър­жав­ник и пуб­ли­цист Ми­ха­ил Ма­джа­ров (1854 -1944) по­ра­ди неп­ре­къс­на­то­то раз­къс­ва­не на тек­с­та на увод­ни­те му ста­тии във в. "Мир" от рекл. обя­ви.

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8824
GBP2.4796 2.4887 2.3574
от 00:24 23 Декември 2024 повече »
Резултати | Архив
Левон Хампарцумян: Бюджетът за 2025 г. е провокация, неизпълним е Ако този бюджет се приеме, трябва да целунем мечтата за еврото за довиждане, каза пред bTV финансистът Левон Хампарцумян. По думите му бюджетът,...