Рекл. обява (каре), поместена на основна позиция във вестник. С разположението си изцяло помежду или в самия редакционен материал Н. привлича вниманието на читателите въпреки малката си площ. Тя заема обикновено между 20 и 40 сm 2 и е по-малка от острова и по-голяма от кратката обява. Терминът Н. е въведен от бълг. държавник и публицист Михаил Маджаров (1854 -1944) поради непрекъснатото разкъсване на текста на уводните му статии във в. "Мир" от рекл. обяви.
Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995
Купува | Продава | БНБ |
---|---|---|
EUR1.9560 | 1.9560 | 1.9558 |
USD1.5915 | 1.5924 | 1.8489 |
GBP2.4796 | 2.4887 | 2.3384 |