Наредба № 2 от 3 април 1992 г. за държавните изисквания при приемане на ученици с конкурсен изпит след VII клас в специализирани училища...

Държавен вестник брой: 32

Година: 1992

Орган на издаване:

Дата на обнародване: 21.04.2004

Наредба № 2 от 3 април 1992 г. за държавните изисквания при приемане на ученици с конкурсен изпит след VII клас в специализирани училища (гимназии с преподаване на чужди езици, природо-математически гимназии, хуманитарни гимназии и паралелки с разширено изучаване на чужд език)

Р а з д е л I
КАНДИДАТСТВАНЕ

Чл. 1. В специализираните училища с прием след VII клас могат да кандидатстват ученици, завършили успешно през същата година VII клас и не по-възрастни от 16 години. Изключения се допускат за ученици, които са завършили VII клас, но по здравословни причини не са посещавали учебни занятия през настоящата учебна година.

Чл. 2.
(1) Учениците по чл.1 имат право да кандидатстват във всички специализирани училища и съответните им профили на територията на едно населено място.
(2) За Националната природо-математическа гимназия могат да кандидатстват ученици от цялата страна.

Чл. 3.
(1) В учебното заведение, посочено като първо желание, кандидатът подава молба по образец (приложение N: 1) от 16 до 20 юни включително.
(2) Към молбата се прилага оригинал на удостоверение за завършен VII клас.
(3) В молбата се посочва редът на желаните училища, учебни профили и чужди езици.
(4) При подаване на документите кандидатът получава удостоверение по образец (приложение N:2), в което в съответните графи ще се вписват приемането на документите и явяването му на изпити. Това удостоверение и личната си ученическа карта кандидатът носи със себе си при явяване на всеки изпит.
(5) Кандидатите за Националната природо - математическа гимназия кандидатстват при условия и по ред, определени от директора на училището и утвърдени от Министерството на образованието и науката (МОН).

Чл. 4. До 21 юни директорът на съответното училище предава с протокол постъпилите молби по образец до ръководството на комисията за приемане на документите, класиране и информационно обслужване на изпитната кампания.

Р а з д е л II
ИЗПИТИ

Чл. 5.
(1) Кандидатът полага писмени изпити, както следва:
1. по български език и литература за гимназиите с изучаване на чужд език, за паралелките с разширено изучаване на чужд език в средните общообразователни училища (СОУ) и за хуманитарните гимназии;
2. по математика - за профил "Математика" в природо-математическите гимназии (ПМГ), за гимназиите с изучаване на чужд език и в паралелките в СОУ с разширено изучаване на чужд език;
3. по физика - за профил "Физика" на ПМГ;
4. по химия - за профил "Химия" на ПМГ;
5. по биология - за профил "Биология" на ПМГ;
6. по география - за профил "Науки за Земята" на ПМГ;
7. по математика и допълнителен изпит по математика - за профил "Математика" на Националната природо - математическа гимназия (НПМГ);
8. по математика и физика - за профил "Физика" на НПМГ;
9. по математика и химия - за профил "Химия" на НПМГ;
10. по математика и биология - за профилите "Биология" и "Биотехнология" на НПМГ;
11. по математика и география - за профил "Науки за Земята" на НПМГ.
(2) Изпитите се провеждат, както следва:
1. по български език и литература -5 юли;
2. по математика - 3 юли;
3. по физика - 29 юни;
4. по химия - 9 юли;
5. по биология - 1 юли;
6. по география - 7 юли;
7. за НПМГ изпитната кампания се провежда от 10 юли по реда на член 3, ал. 5.

Чл. 6.
(1) Изпити се провеждат и в случаите, когато броят на кандидатите е по-малък от обявения прием.
(2) Кандидатът се явява на изпит в училище, определено от главната изпитна комисия.

Чл. 7.
(1) Изпитите са с осигурена анонимност за кандидата и обхващат задължителната учебна програма по съответния предмет до VII клас включително.
(2) Темите и формата на изпитите се определят от МОН - Главно управление "Държавна инспекция - училища и детски градини".
(3) Кандидатът е длъжен да се яви в изпитната зала и да заеме определеното му място не по-късно от 7 ч. и 45 мин.
(4) Всеки изпит започва в 8 ч. и продължава 4 астрономически часа, в които не се включва времето за съобщаване на темата и техническата подготовка до започване на изпита.
(5) На изпитите кандидатът се явява с личната си ученическа карта и с удостоверение по образец (приложение N: 2), пише със син химикал, а чертежите прави с черен молив. На изпита по математика следва да носи линия, пергел, транспортир и триъгълник.
(6) Техническата подготовка за изпита включва:
1. установяване самоличността на кандидата преди заемане на определеното му място;
2. инструктаж на кандидатите за условията за протичане на изпита;
3. раздаване на определен брой листове, подпечатани с печата на училището в горния десен ъгъл на листа;
4. малък плик с картонче, на което ученикът написва ясно и точно трите си имена. Пликчето не се запечатва от кандидата и върху него не бива да има никакви знаци. При установяване на знаци върху пликчето писмената работа се анулира;
5. голям празен плик, в който ще бъдат поставени всички раздадени листове. Този плик също не се запечатва от кандидата;
6. обявяване на темата и записването й на черната дъска;
7. на изпита по математика задачите се написват ясно, четливо на черната дъска, след което се прочитат на глас от член на изпитната комисия;
8. раздаване на изпитни материали, ако условията на изпита го изискват;
9. обявяване на началния и крайния час на изпита. Тези часове се записват на черната дъска.
(7) Изискванията за правилно протичане на изпита включват:
1. върху писмената си работа кандидатът няма право да поставя писмени и други знаци, нарушаващи анонимността;
2. при опит за нарушаване на анонимността, преписване или преднамерени действия, които нарушават нормалното протичане на изпита, писмената работа на кандидата се анулира и той се лишава от правото за по-нататъшно участие в изпита;
3. в случаите, когато действието по т. 2 е неволно,кандидатът е длъжен да заяви това. В такъв случай квесторите унищожават листа със знака и на кандидата се дава друг лист;
4. в случаите, когато действието по т. 2 е умишлено, се съставя констативен протокол, който се подписва от квесторите в изпитната зала, от председателя на комисията за провеждане на изпита или от упълномощено от него лице, изпитът се анулира и кандидатът се отстранява;
5. през първите два часа от изпита кандидатът няма право да напуска изпитната зала;
6. временното напускане на изпитната зала по време на изпита става с придружител и за не повече от 10 минути, а изпитната работа се предава на квесторите, които отбелязват в протокола часа на напускане и завръщане в залата.

Чл. 8.
(1) Техническите дейности за приключване на изпита започват след изтичане на определените 4 астрономически часа и включват:
1. обявяване края на изпита, при което кандидатът прекратява работата си и остава на работното си място;
2. приемане на писмените работи от членовете на работната група в залата по работните места на кандидатите.
(2) Приемането на писмените работи се извършва по следния ред:
1. установяване на идентичността между името, вписано на картончето, и името от личната карта на кандидата, след което се запечатва малкото пликче и се поставя в големия плик;
2. преброяване на листовете, получени от кандидата. Те трябва да съответстват на броя на получените. В случаите, когато това не е така, писмената работа се анулира;
3. поставяне на писмената работа и всички получени изпитни материали в големия плик и запечатването му;
4. член на работната група попълва удостоверението по образец (приложение N: 2) на кандидата и се подписва.
(3) Дейностите по приемането на писмената работа задължително се извършват пред кандидата.

Р а з д е л III
ИЗПИТНИ КОМИСИИ

Чл. 9. За правилното организиране и провеждане на изпитите се създават:
1. главна комисия;
2. комисия за приемане на документите, класиране и информационно обслужване на изпитната комисия;
3. комисия по организиране и провеждане на изпитите;
4. комисия за проверка и оценка на писмените работи (с арбитражни групи);
5. работни групи към комисиите по точки 2, 3 и 4 във всяка училищна сграда, където ще се приемат документи или ще се провеждат изпити.

Чл. 10.
(1) Главната изпитна комисия се назначава със заповед на началника на регионалния инспекторат на МОН до 15 май на текущата година. В заповедта задължително се обявява и адресът на местоработата на комисията.
(2) От момента на назначаването на комисията председателят й поема цялата отговорност за провеждането на изпитната кампания съгласно процедурите, определени в тази наредба. Всички констатирани нарушения на процедурите се отнасят до председателя на комисията.
(3) Главната изпитна комисия се състои от председател и зам. -председател - експерти от регионалния инспекторат на МОН, и от членове - по един специалист по български език и литература, математика и всеки допълнителен изпитен предмет за съответното населено място. Член на главната изпитна комисия е и директорът на училището, в което се провежда изпит. Той ръководи и отговаря за протичане на цялата изпитна кампания в съответното училище.
(4) Председателят на главната изпитна комисия със заповед:
1. назначава комисиите и работните групи към тях по чл. 9, ал. 1, точки 2, 3, 4 и 5. Ръководители на работните групи в отделните учебни заведения са директорите им;
2. определя сградите, учебните зали и броя на работните места във всяка от тях, както и местата, на които ще се обявяват пълният текст на тази наредба и всички съобщения и списъци;
3. обявява крайните резултати от изпитната кампания.
(5) Председателят на главната изпитна комисия получава на ръка и срещу подпис изпитните теми и материали от служител на поверителната служба по вид и процедура, определени от МОН.
(6) Председателят на главната изпитна комисия разпределя изпитните теми и материали, инструктира съответните отговорници и контролира опазването на секретността на цялостната документация, свързана с организирането и провеждането на изпитите до приключване на изпитната кампания.
(7) Председателят взима окончателни решения по всички спорни въпроси, възникнали по време на цялата кандидатска кампания, след като изслуша мнението на съответните специалисти и останалите членове на комисията.
(8) Главната изпитна комисия извършва следните дейности:
1. до 24 юни заявява в МОН по образец (приложение N: 3) броя на кандидатите по видове изпити и разпределението им по брой в сградите,където ще се провеждат изпитите, както и броя на необходимите комплекти от теми и изпитни материали във всяка сграда;
2. осигурява техническата подготовка за правилното протичане на изпита;
3. приема с протокол доклада на комисията за провеждане на изпита;
4. след приключване на проверката и оценката получава от работните групи на комисията за проверка и оценка окончателните протоколи с фиктивните номера на кандидатите и с оценките им от конкурсните изпити;
5. след приключването на всеки изпит разсекретява конкурсните работи и обявява резултатите от изпита;
6. обявява класирането с писмена заповед на председателя.

Чл. 11. Комисията за приемане на документите, класиране и информационно обслужване на изпитната кампания извършва следните дейности:
1. инструктира работните си групи за приемане на документи в съответните учебни заведения;
2. приема от директорите на съответните училища постъпилите молби по образец;
3. в срок до 28 юни обявява списъците на кандидатите с техните имена, ЕГН и местата, където кандидатът ще държи изпити;
4. технически обслужва дейностите по разсекретяване в главната изпитна комисия;
5. изготвя списъците за класирането на кандидатите в срок до 22 юли.

Чл. 12.
(1) Комисията за организиране и провеждане на изпитите извършва следните дейности:
1. инструктира членовете на работните си групи за организирането и провеждането на изпитите в учебните заведения;
2. организира и контролира дейността на работните групи по отделните изпити;
3. след приключване на всеки изпит подготвя и предава на главната изпитна комисия доклад за протичането му.
(2) Работните групи по отделните изпити:
1. извършват дейностите по чл. 7, ал. 6 и 7 и чл. 8 на тази наредба;
2. засекретяват писмените работи, като поставят еднакъв условен номер на малкия плик и на писмената работа на всеки кандидат;
3. подвързват писмените работи в папки по 25 броя;
4. предават с протокол (приложение N: 4) подвързаните писмени работи на директора за съхранение;
5. предават писмените работи на комисията за проверка и оценка чрез упълномощени свои представители и в присъствието на директора, а малките пликове - на главната изпитна комисия.
(3) Квестори за отделните изпити не могат да бъдат специалисти по съответните изпитни предмети.
(4) Квесторите в изпитните зали имат право да дават само технически указания, предвидени в условията на изпита.

Чл. 13. Съхранението на изпитните работи в съответните училища се осъществява в подходящи за целта железни каси или пригодени за целта помещения.

Чл. 14.
(1) Комисията по проверка и оценка на писмените работи се състои от:
1. председател;
2. заместник-председатели - специалисти по съответния изпитен предмет, отговарящи за съответните изпити;
3. отговорници на работните групи за конкретните изпити в съответните сгради;
4. членове - учители по съответния изпитен предмет.
(2) Председателят на комисията (или упълномощеният от него отговорник) получава от директора на училището в присъствието на член на работната група по чл. 12, ал. 2, т. 5 на тази наредба и разпределя между проверителите по съответните предмети писмените конкурсни работи и следи за ритмичността на проверката им.
(3) Специалистите по ал. 1, т. 4 проверяват писмените работи в определени със заповед на директора помещения и време.
(4) Председателят на комисията (или упълномощеният от него отговорник) организира дейностите на арбитрите.
(5) Председателят на комисията (или упълномощеният от него отговорник) организира техническата обработка на изходните протоколи с оценките от конкурсните изпити, както и изготвянето на окончателните протоколи.
(6) След завършване на проверката и оценяването на писмените работи председателят на комисията (или упълномощеният от него отговорник) предава протоколите с окончателните оценки в главната изпитна комисия.

Р а з д е л IV
ПРОВЕРЯВАНЕ И ОЦЕНЯВАНЕ НА ПИСМЕНИТЕ РАБОТИ

Чл. 15. Проверяването и оценяването на писмените работи се извършват от съответната комисия и включват следните дейности:
1. проверителите получават срещу подпис писмените работи, подвързани по 25 броя в папка;
2. всяка писмена работа се проверява от двама учители - специалисти по съответния предмет;
3. учителите проверяват, рецензират и оценяват писмените работи независимо един от друг. Всеки от тях попълва и предава на председателя на комисията за проверка и оценка (или на упълномощеното от него лице) протоколи с оценките на проверените писмени работи. Рецензиите на проверителите се съхраняват както писмените работи;
4. комисията за проверка и оценка въз основа на представените рецензии и протоколите с оценките на двамата учители определя окончателната оценка на писмената работа на всеки кандидат, която е средна аритметична от двете оценки. Писмените работи, получили еднакви оценки или с разлика до 0,50 включително, не се арбитрират;
5. когато разликата от оценките в двата протокола е повече от 0,50, окончателната оценка се определя след проверка от арбитър;
6. на писмените работи, получили слаба оценка или оценка над 5,50 включително, се прави проверка от арбитър, чиято оценка е окончателна;
7. след като се попълнят протоколите с окончателни оценки от всички изпити, те се предават на главната изпитна комисия, която отваря малките пликове по определения ред. Името на всеки кандидат се вписва върху писмената му работа и в протокола срещу фиктивния номер, който трябва да съответства на номера, написан върху малкия плик.

Чл. 16. Писмените работи не подлежат на ново преразглеждане и преоценяване.

Чл. 17. Резултатите от всички писмени състезателни изпити се обявяват най-късно на 16 юли.

Чл. 18. От 17 до 22 юли включително кандидатите могат да видят писмените си работи и да подадат жалби в случай на установена техническа грешка. Председателят на главната изпитна комисия се произнася до 25 юли включително.

Р а з д е л V
КЛАСИРАНЕ

Чл. 19.
(1) Класирането на учениците, издържали успешно състезателните изпити, се извършва по реда на желанията и бала, образуван:
1. за гимназиите с изучаване на чужд език и за паралелките с разширено изучаване на чужд език - от годишните оценки по български език и литература и по математика от удостоверението за завършен VII клас и удвоените оценки от писмените състезателни изпити по български език и литература и по математика;
2. за профил "Математика" на ПМГ - от годишните оценки по български език и литература и по математика от удостоверението за завършен VII клас и удвоената оценка от конкурсния изпит по математика;
3. за профил "Физика" на ПМГ - от годишните оценки по български език и литература и по математика от удостоверението за завършен VII клас и удвоената оценка от писмения изпит по физика;
4. за профил "Химия" на ПМГ - от годишните оценки по български език и литература и по математика от удостоверението за завършен VII клас и удвоената оценка от писмения изпит по химия;
5. за профил "Биологоя" на ПМГ - от годишните оценки по български език и литература и по математика от удостоверението за завършен VII клас и удвоената оценка от писмения изпит по биология;
6. за профил "Науки за Земята" на ПМГ - от годишните оценки по бълг. език и литература и по математика от удостоверението за завършен VII клас и удвоената оценка от писмения изпит по география;
7. за профил "Математика" на НПМГ от годишните оценки по български език и литература и по математика от удостоверението за завършен VII клас и удвоените оценки от конкурсните изпити по математика;
8. за профил "Физика" на НПМГ - от годишните оценки по български език и литература и по математика от удостоверението за завършен VII клас и удвоените оценки от конкурсните изпити по математика и по физика;
9. за профил "Химия" на НПМГ - от годишните оценки по български език и литература и по математика от удостоверението за завършен VII клас и удвоените оценки от конкурсните изпити по математика и по химия;
10. за профилите "Биология" и "Биотехнология" на НПМГ - от годишните оценки по български език и литература и по математика от удостоверението за завършен VII клас и удвоените оценки от конкурсните изпити по математика и по биология;
11. за профил "Науки за Земята" на НПМГ - от годишните оценки по български език и литература и по математика от удостоверението за завършен VII клас и удвоените оценки от конкурсните изпити по математика и по география;
12. за хуманитарните гимназии - от годишните оценки по български език и литература и по математика от удостоверението за завършен VII клас и удвоените оценки от конкурсния изпит по български език и литература.
(2) Към бала на кандидатите, класирали се на първо място на регионалните олимпиади по математика, физика, химия, се прибавя една единица за съответния профил.

Чл. 20. За всички гимназии с преподаване на чужди езици 50% от местата са за момчета и 50% са за момичета. Ако планът за приемане на момчета не се изпълни, на незаетите места се приемат момичета по реда на бала. Същият ред се спазва и в обратния случай.

Чл. 21.
(1) Когато двама или повече кандидати имат бал, равен на бала, с който е попълнено последното място, обявено по плана за приемане, те се приемат извънпланово.
(2) Ако кандидатстват близнаци, които са издържали успешно изпитите, и единият е класиран, извънпланово се приема и другият.

Чл. 22. Крайното класиране е до 27 юли.

Р а з д е л VI
ЗАПИСВАНЕ

Чл. 23. Записването става от 27 до 30 юли включително.

Чл. 24. Местата на приетите кандидати, но незаписали се без уважителни причини в определения срок, се заемат от кандидати, следващи по реда на бала.

Чл. 25. Ако след срока на записването останат незаети места, за които няма класирани кандидати, тези места се попълват с некласирали се, но успешно издържали състезателните изпити кандидати. Незаетите места се обявяват до 1 август. До 4 август кандидатите подават молба до главната изпитна комисия. Попълването на незаетите места става по реда на бала. Класирането се обявява на 6 август. Записването се извършва до 10 август включително.

Чл. 26. До 13 август главната изпитна комисия изпраща в МОН сведение за окончателните резултати от изпитната кампания.

Р а з д е л VII
КАНДИДАТСТВАНЕ ЗА СВОБОДНИТЕ МЕСТА В VIII, IX, X И XI КЛАС

Чл. 27.
(1) Директорите на специализираните училища с подготвителен клас и преподаване на чужд език задължително уведомяват МОН най-късно до 13 юли за освободените места по класове и бройки и ги обявяват на подходящо място в училището.
(2) Кандидатите за гимназиите с преподаване на чужди езици полагат писмен и устен изпит по съответния език върху учебния материал за предшестващия клас. Кандидатите за останалите училища полагат писмен изпит по профилиращия предмет върху учебния материал за предшестващия клас.

Чл. 28. На приравнителни изпити за освободените места имат право да се явяват ученици, завършили същата година предшестващия клас в Република България или в чужбина.

Чл. 29. Всеки кандидат, който желае да се яви на изпит по чл. 27, подава молба до директора на съответното училище, придружена с документ за завършен клас, от 17 до 31 август. Кандидатите, завършили в чужбина, представят документ за завършен клас, заверен в МОН.

Чл. 30.
(1) Писменият изпит по чл. 27 се провежда на 3 септември, а устният по график, съставен от директора на училището.
(2) Темите за писмения изпит се определят от МОН - Главно управление "Държавна инспекция - училища и детски градини".
(3) Въпросите за устния изпит се подготвят от учителите по съответния предмет и се одобряват от директора на училището.

Чл. 31. Изпитите се провеждат от тричленна комисия, назначена със заповед на директора на училището.

Чл. 32. Ако оценката от писмения изпит е слаб (2), кандидатът не се допуска до устен изпит.

Чл. 33.
(1) Кандидатите се класират и приемат на свободните места по средната аритметична оценка от писмения и устния изпит общо за момчета и момичета.
(2) Класирането на кандидатите се извършва до 10 септември.

Чл. 34. Когато двама или повече кандидати имат оценка от изпитите, равна на оценката, с която е попълнено последното място, обявено по плана за приемане, те се приемат извънпланово.

Чл. 35. Приетите ученици се записват до 14 септември включително. Незаписалите се без уважителни причини в този срок се считат за отпаднали. Техните места се попълват със следващите по успех до 20 септември.

Чл. 36. През учебната година в тези училища не се провеждат изпити и не се приемат ученици.

ДОПЪЛНИТЕЛНИ РАЗПОРЕДБИ

& 1. Всички въпроси до приемането на кандидатите по раздел VII на тази наредба се решават от директорите на съответните училища.

& 2. Жалбите, свързани с приемане на документите, провеждане на изпитите, класиране и записване на кандидатите, се отнасят до председателя на главната изпитна комисия. Срокът за отговор по дадена жалба е до 48 часа.

& 3. За доказани провинения на длъжностни лица - подправяния, подсказвания, недобросъвестно оценяване и др., виновните се наказват по съответния законов ред.

& 4. Документацията от изпитната кампания се съхранява в съответния регионален инспекторат една календарна година.

ЗАКЛЮЧИТЕЛНА РАЗПОРЕДБА

& 5. Тази наредба се издава на основание чл.26, ал. 2 от Закона за народната просвета (ДВ, бр. 86 от 1991 г.) и отменя Наредба N: 3 на МНП от 1990 г. за приемане на ученици в гимназиите с преподаване на чужди езици (обн.,ДВ, бр.40 от 1990 г.; изм. и доп., бр. 41 от 1991 г.) и Наредба N: 1 на МНП от 1990 г. за приемане на ученици в I курс на техникумите, средните професионално - технически училища, професионално-техническите училища, в VIII клас на природо-математическите гимназии и в IX клас на средните общообразователни училища (обн., ДВ, бр. 39 от 1990 г., изм. и доп., бр. 40 от 1991 г.)

Приложение N: 1
към чл. 3, ал. 1


Вх. N: ..../......

До председателя на главната изпитна комисия гр. (с.)............ До директора на .............у-ще



М О Л Б А

от......................., ЕГН........., жител на гр. (с.)......., община.......,
адрес..................., тел...........

През учебната 199../199...година завърших VII клас на ..................... училище в гр. (с.)......, община........ Прилагам:
1. Свидетелство за завършен VII клас.
2. .................................. Моля да бъда допуснат(а) до състезателни изпити по:

Учебен предмет Код 1........ ........ 2........ ........ 3................ 4........ ........ 5........ ........ 6................ 7........ ........ 8........ ........

Желая да бъда класиран(а) в специализираните училища и техните профили, намиращи се на територията на настоящото населено място, в следния ред:
Наименование
на училището Профил/ чужд език
Код 1........................ 2........ ........ ........ 3........ ........ ........ 4................ ........ 5........ ........ ........ 6................ ........

Попълва се от длъжностното лице!

Сведение за успеха от удостоверението за завършен VII клас :


Учебен предмет Оценка с думи с цифри 1. Български език и литература ..... ..... 2. Математика ..... ..... 3. Физика ..... ..... 4. Химия ..... ..... 5. Биология ..... ..... 6. География ..... ..... 7.-------------------------- ..... .....



Дата: .......................

Подпис на кандидата:....................................... Подпис на родителя:......................................... (настойника) Подпис на длъжностно лице,приело документите: ....................................... Директор: .............................................................(печат)


Приложение N: 2
към чл. 3, ал. 4

У Д О С Т О В Е Р Е Н И Е
N:..../........... ................у-ще, гр. (с.)..........

Дава се настоящото на ............... .................... в уверение на това, че същият(ата) е подал(а) необходимите документи и се допуска до участие в изпитната кампания.
Входящ номер на документите......./.....

Дата:...................

Подпис на длъжностното лице, приело документите: ................... ......................(печат на у-щето)


Попълва се от квестора след приемане на изпитната работа!

Учебен предмет Дата Място/ училище 1. ............. ....... ............. Предадени брой листове (словом.........) Подпис на квестора: ...... 2. ............. ....... ............. Предадени брой листове (словом.........) Подпис на квестора: ...... 3. ............. ....... ............. Предадени брой листове (словом.........) Подпис на квестора: ...... 4. ............. ....... ............. Предадени брой листове (словом.........) Подпис на квестора: ...... 5. ............. ....... ............. Предадени брой листове (словом.........) Подпис на квестора: ...... 6. ............. ....... ............. Предадени брой листове (словом.........) Подпис на квестора: ...... 7. ............. ....... ............. Предадени брой листове (словом.........) Подпис на квестора: ...... 8. ............. ....... ............. Предадени брой листове (словом.........) Подпис на квестора: ......

Приложение N: 3
към чл. 10, ал. 8, т. 1


До Министерството на образованието и науката ГУ "Държавна инспекция -
училища и детски градини"



С В Е Д Е Н И Е
от Главна изпитна комисия в гр. (с.).... .......... община ..........

1. Общ брой на кандидатите .......... 2. Разпределение на кандидатите по отделните изпитни предмети и местата на тяхното провеждане:

Изпитен Брой Брой Разпределение на предмет кандидати сгради кандидатите по сгради I II III IV V VI VII 1. .... ...... ... .. .. .. .. .. .. .. 2. .... ...... ... .. .. .. .. .. .. .. 3. .... ...... ... .. .. .. .. .. .. .. 4. .... ...... ... .. .. .. .. .. .. .. 5. .... ...... ... .. .. .. .. .. .. .. 6. .... ...... ... .. .. .. .. .. .. .. 7. .... ...... ... .. .. .. .. .. .. ..



Дата: .......................

Председател на Главна изпитна комисия: .......................................................... Координатор на териториалния филиал на МОН:.......................................................... (печат)

Приложение N: 4
към чл. 12, ал. 2, т. 4

П Р О Т О К О Л

Днес,........,работната група към Комисията за организиране и провеждане (дата) на изпитите предаде за съхранение на директора на .................................... училище г-н (г-жа) ......................................

(N: , наименование) (име, презиме, фамилия)

писмените конкурсни работи по................................

(учебен предмет)

подвързани в ..........(словом)......... броя папки, или общо.......(словом)..... броя писмени конкурсни работи.

Работна група: 1. ..................... ........
(име, презиме, фамилия) (подпис)
2. ...................... ........
(име, презиме, фамилия) (подпис)
3. ...................... ........
(име, презиме, фамилия) (подпис)
Директор: ................................
(печат)
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив