"Мадарски конник" ще се казва най-новият и най-голям самолет на авиокомпания "България еър". Това е първата конкретна стъпка от предстоящата мащабна рекламна кампания за глобалния символ на България,
съобщи зам.-кметът на Шумен Живка Тонева след среща си в София с председателя на УС на Българската асоциация за бизнес и туризъм (БАБТИ) Виолета Иванова.
Водят се разговори официалното прерязване на лентата да стане до края на месец октомври в присъствието на министър Петър Мутафчиев, кмета на община Шумен Красимир Костов и председателя Виолета
Иванова, които провеждат кампанията "Българските символи".
Проведените разговори са по инициатива на ръководството на община Шумен и имат за цел да координират бъдещите съвместни действия за утвърждаването на Мадарския конник като глобален символ на
България. Уточнени са позициите на двете страни за обща рекламна кампания на символа в страната и в чужбина. Припомняме ви, че Мадарският конник беше
избран за глобален символ в края на юни.