„Световната PR революция“, най-новата книга на Максим Бехар, се изкачи до номер едно по продажби в Amazon в две области – PR и Маркетинг. Това се случва едва 3 дни след като книгата бе официално пусната в продажба миналата седмица.
В САЩ „Световната PR революция“ се издава от Allworth Press и се разпространява от Simon&Schuster – две от най-големите и престижни издателски къщи. Книгата проследява промените в PR бизнеса през последното десетилетие и събира мненията на 100 изтъкнати PR специалисти от 65 страни.
“Максим Бехар е един от най-уважаваните и известни световни PR експерти на новото време и тази книга е обречена да се превърне в задължителна класика за всеки, който работи или е свързан по някакъв начин с PR бизнеса. Той никога не е притежавал по-голяма власт, но тази власт трябва да бъде контролирана чрез непрекъснато изтъкване на професионалната етика и чрез разбирането на влиянието, което имаме върху околните. „Световната PR революция“ е панорамна обиколка на PR реалностите без аналог, днес и завинаги.“ – казва от корицата на книгата Франсис Ингам, генерален директор на Британската PR асоциация (PRCA) и изпълнителен директор на Световната PR организация (ICCO).
Бехар е водещ PR експерт, бивш президент на ICCO, най-влиятелната PR общност в световен мащаб, и понастоящем президент на Световния комуникационен форум в Давос, Швейцария. Той е и председател на Комитета по PR и медии към Световната федерация на консулите (FICAC) и също така Почетен генерален консул на Република Сейшели в България.
В България „Световната PR революция“ ще се издава от издателство „Ентусиаст“, като се очаква да се появи по книжарниците в средата на месец ноември.
Всичко за книгата и как да я поръчате, прочетете тук: www.globalprbook.com