70% от въпросите в сайтовете за техническа поддръжка не получават отговор

13.11.2006 | 15:04
по статията работи: econ.bg
Много често FAQ страниците реално не съдържат търсените от потребителя отговори

Потребителите не получават адекватна подкрепа в корпоративните уеб сайтове, сочат данните от изследване на компанията Transversal. Изследването обхваща потребителите във Великобритания. 70% от въпросите на потребителите не получават отговор или той бива забавян повече от 6 дни. Тези данни изненадаха анализаторите, тъй като липсата на бърза и акуратна информация в много случаи обезкуражава потребителите. Така вероятността при следваща покупка те да се обърнат към друга компания е доста  голяма, коментира vnunet.com.

Освен това данните от изследването сочат, че всяка пета компания отказва да отговаря на запитвания на нови клиенти.

Според изследователите, много от страниците с т.нар. най-често задавани въпроси (FAQ) за продуктите на компанията реално не съдържат отговорите, които търсят потребителите.

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
РАЙС ЕООД Търговия и сервиз на офис техника.
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
Holiday Inn Sofia A warm "Welcome" to Sofia's newest 5 Star hotel.
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Женевски конвенции
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
Лекарят ми предписа 2 литра вода на ден. Сметнах я в кубчета лед и ми излезе 14 уискита...
На този ден 23.04   181 г. пр.н.е. – В Рим е открит храмът на Венера, превърнал се в място за поклонение на куртизанките. 1348 г. – Крал Едуард III учредява Орден на жартиерата в...