Изпълнителният Facebook Марк Зукърбърг обсъжда евентуално партньорство с корейския мобилен гигант Samsung в опит да увеличи продажбите на мобилна реклама. За това съобщиха от мобилното звено на Samsung, цитирани от агенция „Блумбърг“.
По време на среща на Зукърбърг с президента на Samsung Шин Чен Кюн в офисите на компанията в Сеул двамата са дискутирали основно състоянието на технологичната индустрия. Това съобщи пред репортери самият Шин след края на срещата. Зукъбърг напуснал сградата без да отговаря на журналистически въпроси.
В последно време основателят на най-голямата социална мрежа в света твърдеше, че ще инвестира в продукти, които ще възнаградят инвеститорите, разочаровани от 37-процентният спад в акциите на компанията след излизането ѝ на борсата през май 2012 г.
Сега Зукърбърг и компания се опитват да стимулират потребителите да прекарват повече време в мобилните Facebook услуги. За тази цел лидерът в в производството на смартфони Samsung могат да се окаже много подходящ партньор.
През април тази година Зукърбърг представи смартфон приложението Home, което улеснява достъпа и ползването на социални функционалности, като статусни ъпдейти, споделяне на снимки и съобщения директно през основния екран на телефона.