Технологичният гигант Yahoo придоби платформата за анализи на мобилни приложения Flurry. Целта е по този начин да се подобрят приходите от мобилна реклама. Flurry помага на разработчиците на приложения да анализират поведението на своите потребители, за да могат да им предоставят по-таргетирана реклама, информира „Би Би Си“.
Някои от основните конкуренти на Yahoo също придобиха компании с цел да увеличат приходите от софтуера си за смартфони.
Цената на сделката не бе обявена официално, но според експерти тя е между 200 и 300 млн. долара. Ако информацията е вярна, това е едно от най-скъпите придобивания на Yahoo, откакто компанията купи Tumblr през 2012 г.
Сделката идва само дни, след като технологичната компания обяви, че печалбите за второто тримесечие са се свили с 18%. Приходите също са се понижи – с 3% до 1,08 млрд. долара. До голяма степен спадът се дължи на негативните данни от дигитална реклама, която се срина с 8%.