Бордът по туризъм готов да ни рекламира в чужбина

09.07.2006 | 16:12
по статията работи: econ.bg
Необходимо е да бъдат изградени български представителства в чужбина
 
Националният борд по туризъм е готов да бъде конструктивният партньор на държавната агенция по туризъм, но искаме да видим ясен знак, че агенцията подава ръка и е готова за това партньорство. Това заяви председателят на борда Поли Карастоянова на среща с журналисти в курорта Дюни.

Членовете на националния борд настояха за яснота за програмата на агенцията по туризъм.

Бихме искали да участваме от началото до края на процеса в провеждането на международната реклама на България, защото така бюджетът би могъл да бъде използван по ефективно, заяви Поли Карастоянова.

Основната задача на борда е да лобира за по-голям бюджет и за туристически представителства в чужбина.

Според членовете на борда няма как да се привлекат туристи от по-далечни дестинации като Америка, Азия, Персийския залив, ако няма български представителства там. /Дарик Радио

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Блондинка звъни на оператора си: - Извинете, не ми работи интернетът... - А вие с рутер ли сте? Кратко мълчание... - Не, сама съм!!!
На този ден 28.11   1414 г. – Чешкият религиозен реформист Ян Хус е арестуван от Инквизицията, една година по-късно е осъден на смърт като еретик и е изгорен на клада. 1520 г. –...