Българска хотелска верига влезе във високата класа на световните хотели. Отличието е било връчено по време на Лондонската борса на хотелите "Арабела" и "Болеро" в Златни пясъци.
Двете бази от около година са под мениджмънта на новата българска марка "Графит", а преди това са били част от испанската верига "Riu". Те са оценявани от клиентите на най-големия английски туроператор "Томсън" по различни критерии, сред които чистота, локация, качество на храната.
Анкетите били анонимни и попълвани от туристите в самолета. Двата хотела са получили 89 и 87 на сто одобрение от гостите си. Те се нареждат сред най-добрите в раздел "летен четиризведен хотел" заедно с още 16 световни туристически бази, повечето от които "Riu". Това съобщи вчера управителят на "Арабела" Велизар Костадинов. Хотелът бележи ръст от 25 на сто на записванията на английския пазар за лято 2007 в сравнение със същия период на миналата година.
Като цяло интересът на британските туристи към Варна и региона е много голям. Това са изводите от участието на общината на туристическата борса в Лондон в началото на месеца, споделиха вчера председателят на Общинския съвет Борислав Гуцанов и шефът на Съюза на хотелиерите на "Златни пясъци" Григор Фиданов.
Освен с щанд регионът е бил презентиран в рамките на 15 минути по време на пресконференцията на България, дадена от председателя на Държавната агенция по туризъм Марио Ал-Джебури.
Представянето на морската столица като туристическа дестинация тази година минава под мотото "50 години Златни пясъци". След юли 2007 г. това ще става със "100 години Св. св. Константин и Елена. /в. "Черно море"