Следващата седмица ще бъде подписан договор за маркетинг и реклама на туристическите дестинации в област Смолян. Това каза пред Радио "Фокус" зам.-кметът на община Смолян Марин Захариев.
Проектът е оформен под заглавието "Маркетинг на Средните Родопи", разказва Захариев. Става дума за съвместна инициатива на общините Смолян, Златоград, Чепеларе и Рудозем в региона. В рамките на предстоящата седмица кметът на Смолян Николай Мелемов ще подпиша договора за проекта.
Предвидени са около 400 хил. лв. за реклама на туристическите дестинации в областта. Освен това инициативата включва организиране на пътувания на посланици и журналисти, онлайн програма, изготвяне на нови туристически пакети и рекламни материали.
Целта на проекта е да се популяризират Смолян и региона, каза Захариев. Той подчерта, че ще бъде направена реклама и на Ягодинската пещера и Дяволското гърло, които са в общините Борино и Девин. "Искаме да направим всеобхватна реклама, без да се делим по общини, защото развиването на туризма в тези общини неминуемо ще се отрази и на туристопотока в останалите общини от областта, които предлагат различни по вид атракции", добави зам.-кметът.