Проведе се първата конференция “Новите продукти от SEERC”. В качеството си на лектор на нея присъства г-жа Рут Станат – Президент и Главен изпълнителен директор на SIS International Research (на снимката вляво). Това съобщиха от пресцентъра на дружеството.
Конферецията започна с нейна лекция на тема “Цената на конкурентното разузнаване в бизнеса. Най-добрите практики от Global Competitive Intelligence”. Бяха представени и описани различните методи за реализирането на “мрежи за корпоративно управление”, които тя развива и в книгата си “Интелигентната корпорация” („The Intelligent Corporation”).
Втората част на конферентната програма беше посветена на ефективния начин за изчисляване на вложените в телевизионна реклама средства (BARS).
BARS (Basic Advertising Recall Score) е нов продукт, който ще даде възможност на рекламодателите и на рекламните агенции отговор на въпроса как рекламата им се конкурира с другите реклами в ефира и доколко е запомнена от телевизионните зрители след първите излъчвания
В края на конференцията Freecards Adverising Media (Fame Cards) представиха първата част от проекта си за проучване на аудиторията и техния лайфстайл. Анализът на потребителите, които използват медията, показват, че те са най-консуматорски настроени, с най-активен социален живот и използват картичките, за да се информират за различни нови продукти, услуги, както и събития в културно-социалния живот.