Общинската фирма "Географска информационна система - София" ЕООД ("ГИС - София"), основен доставчик на географски и кадастрални данни за територията на Столична община, внедри система за управление на качеството съгласно международния стандарт ISO 9001:2008.
В процеса на сертификация в дружеството са извършени редица промени в цялостната организация, ред, администрация и управление, съобщават от "ГИС-София".
Общинската фирма отвори приемни непосредствено до гишетата на Направление "Архитектура и градоустройство" към Столичната община и Софийския кадастър. Професионалните и корпоративни клиенти, които по-често ползват специфични и нестандартни услуги, могат да разчитат на отделно приемно място, уверяват от "ГИС-София".
Един от основните принципи във въведената система за качество е поддържането на обратна връзка с клиента, посредством която непрекъснато се следи за мнението и удовлетвореността на потребителите.
Услугите, които "ГИС-София" ЕООД предоставя на граждани и фирми, са свързани с информация за имоти, сгради, собственост, адреси, комплексни данни за кадастралните и устройствени планове.
"ГИС-София" ЕООД е търговско дружество, създадено през 1999 г. с Решение на Столичния общински съвет.
Дружеството създава и поддържа информационна система на Столична община, съдържаща актуални данни за кадастралните и устройствените планове за територията на София, както и други географски данни.