Новият изпълнителен директор на Yahoo! Скот Томпсън представи във вторник (10 април) план за основна структурна реорганизация на компанията, съобщава AP. Това се случва само седмица след като той
обяви съкращения на 2000 (или 14%) от служителите на гиганта.
Занапред компанията ще се състои от три основни звена, фокусирани съответно върху потребителите, рекламодателите и технологичните нововъведения. Според информация на AP новата структура цели да
подобри качествата на предлаганите от Yahoo! услуги, да работи в близко сътрудничество с рекламодателите в различни региони на света и да засили технологичните екипи на компанията.
Основната цел на промените е да се подобри структурата в звената на локално ниво, които често отговарят за противоречащи си дейности.
Така в бъдеще потребителското звено ще отговаря за поддръжката на началната страница на Yahoo!, новинарските, финансови и спортни секции, продуктите за забавление както и бизнеса с търсачките и
имейл иструментите. Звеното ще бъде управлявано от Рос Левинсън, изпълнителен вицепрезидент на Yahoo!, отговарящ за бизнеса в Северна и Южна Америка.
Томпсън заяви още, че компанията ще поднови интереса си към търговията, която "ще играе ключова роля в бъдещия растеж на Yahoo". Търговският екип ще насочи усилията си към страниците, посветени на
автомобилите, пазаруването, туризма, трудовите пазари и недвижимите имоти.
Томпсън представи плана си пред служители в централата на Yahoo! в Сънивейл, Калифорния. Промените ще влязат в сила от първи май.