Обемът на износа на Германия ще прескочи бариерата от 1 трлн. евро

30.11.2011 | 17:17
по статията работи:
Голям пазар за германските стоки и услуги си остават развиващите се икономики
Обемът на износа на Германия ще прескочи бариерата от 1 трлн. евро

За пръв път в историята на Германия обемът на износа на страната ще прескочи бариерата от 1 трилион евро, предаде The Local. През следващата година германските износители очакват стойността на износа да бъде 1,14 трилиона евро.

През тази година обемът на германския износ ще нарасне с 12% спрямо 2010 година. Това означава стойност от 1,075 трилиона евро, показват прогнозите на Германската федерация на износителите.

Голям пазар за германските стоки и услуги си остават развиващите се икономики. Големи инвестиции в тази насока се правят в нови технологии.

Все пак около 60% от германския износ е насочен към съседни държави. Затова ако дълговата криза в еврозоната се задълбочи, прогнозата за растежа на германския износ може и да не се окаже вярна.

 

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
Свободна Безмитна Зона – Бургас АД Първокласни мултифункционални складове, митническо агентиране.
Резултати | Архив
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Мъж е в бара, пие и изглежда навъсен. - Какво ти е на теб? – пита барманът. - Бях женен три пъти и три пъти станах вдовец. Барманът иска да знае подробности. - Ами, първата се отрови с...
На този ден 17.09   1156 г. – Основано е херцогство Австрия. 1176 г. – Византийско-селджукски конфликти: В Битката при Мариокефалон Византия губи надеждите си за отвоюване на Мала...