Има ли и какъв е растежът на онлайн рекламата, какви са тенденциите в маркетинга, кои са най-използваните технологии, как да преодолеем пречките като Ad Blockers, как се прави мобилна търговия. Отговорите ще разберете на 31-ви март, в хотел Хилтън, когато ще се проведе шестото издание на Националния форум на дигиталната индустрия в България. Програмата е фокусирана върху най-важните теми в индустрията с участието на топ мениджъри и съдатели на компании.
Купете си билет сега и научете:
- Какъв е обемът на онлайн рекламата в България за 2015 година? Резултати от проучването AdEx, представени от Чавдар Димов, мениджър проучвания и база данни, „Икономедиа“ АД) и Цветелина Петрова, изследовател Количествени проучвания, ИПСОС.
- Кои са най-големите рекламодатели в интернет? Топ 100 рекламодатели, представени от Камен Янкулов, търговски директор, OLX.bg.
- Какво е бъдещето на монетизацита в медиите? Чуйте представители на едни от най-големите пъблишери в България: Александър Варов, портфолио мениджър, „Нетинфо“, Василена Топова, мениджър бизнес развитие, „Инвестор“ и Станислава Атанасова, търговски и рекламен директор, „Икономедиа“. Неудобните въпроси ще бъдат зададени от Иван Иванчев, основател и управител EasyAds Advertising Platform.
- Чуждестранни гости от Crimtan - Мирослав Стейнбах CEO CEE Crimtan, Etarget - Marcel Wass CEO ETARGET, както и Емил Олованов, Co-founder Media Today. Те ще говорят за една от най-важните тенденции в рекламата. Програматик run 2016 - тенденции в развитието на технологиите, нови интегрирани канали и формати.
- За бъдещето на пазаруването онлайн, което се случва сега, ще ни разкаже Luděk Slouka, Senior Product Manager MasterCard CEE, а изпълнителният директор на OLX.bg Спас Сливков и маркетинг мениджърът на eMag.bg Виргиния Чолакова ще ни разкрият какво се случва в електронната мобилна търговия.
- Рекламодатели и агенции ще очертаят какво се крие зад Дигитален маркетинг 2016. Ивайло Ботушанов, Creative Leader Saatchi Interactive, Мария Атанасова, директор видео продукция и дистрибуция, 7 Talents, Емилия Котева, бранд мениджър на нколко категории продукти във „Фикосота“ ще ни разкрият тенденции, навици, какво да очакваме в панелна дискусия модерирана от Мартин Попов, управител и основател на дигитална агенция Interactive Share, като ни представят и добри практики с фокус върху видео реклама.
- Ще се говори и за големи бази данни. Ще ни научат как да маркетираме в ерата на цифровизация, управление на социалните взаимоотношения (SRM) и много други, като ни покажат case studies с интересни компании. Чуйте какво ще ни посъветват представителите на Oracle, Свилен Стоянов, Applications Sales Representative и Sales Force, Орлин Дочев, управляващ партньор Next Consult
Събитието е организирано от IAB България, асоциация, която е съставена от четиресет водещи компании (издатели, търговци, дигитални агенции, финансов сектор и др) Това я превръща в най-голямото сдружение в дигиталния сектор у нас.
Вижте повече за участниците и купете своя билет тук: https://forum.iabulgaria.bg/