От EVN България отчетоха готовност за зимния сезон

21.11.2007 | 16:18
по статията работи: Петър Чернев
1600 сътрудници могат да бъдат мобилизирани при кризисни ситуации за нормализиране на електрозахранването в Югоизточна България
От EVN България отчетоха готовност за зимния сезон

Преди началото на зимния сезон тази година EВН България Електроразпределение АД успя да реализира пълен пакет от мерки за зимната подготовка. До ноември 2007г. са извършени следните дейности по проверка и подготовка на електроразпределителната мрежа:

  • 23 150 км кабелни и въздушни линии средно напрежение, 27 838 км кабелни и въздушни линии ниско напрежение, както и над 10 000 трафопоста бяха инспектирани на цялата територия на дружеството
  • 646 км кастрене на клони в близост до електропроводи и поддържане на просеки съответно по мрежи ниско напрежение и средно напрежение
  • 589 000 човекочасове труд бяха вложени от експертите на EVN Bulgaria за извършването на тези дейности и в отделните райони бяха извършени ремонтни дейности в размер на няколко милиона лева.

Едновременно с провеждането на превантивните мерки на територията на цялото дружество, във всички КЕЦ (Клиентски Енергоцентрове) и складове бяха подготвени и доставени допълнително резервни материали и техника, специализирани автомобили, студозащитно облекло за служителите, моторни шейни за планинските райони.

При зимни условия в Югоизточна България 950 сътрудника дават дежурства от всички дежурни екипи (аварийните служби, техническите групи от всички 39 КЕЦ, диспечерските управления по места, както и повишения капацитет на Call Center-a). Освен дежурните екипи при извънредни метеорологични условия /силно застудяване, буря, силен дъжд или обилен снеговалеж/ могат да бъдат мобилизирани допълнително 1578 сътрудника за поддържане и възстановяване на електрозахранването, както и за осигуряване на сигурно електрозахранване. В случай на необходимост и с оглед сигурността на работата те се ангажират и през нощта.

В същото време се разчита и на доброто и ефективно взаимодействие между отделните звена в дружеството и извън него- с другите компетентни институции. Това е една от основните предпоставки за възможно най-бързото овладяване на кризисни ситуации. Периодични срещи, целящи добра информираност и координация на действията между различните институции и дружеството се организират на цялата територия на дружеството.

На клиентски номер 07001 0007 (на цената на един градски разговор) гражданите могат да получат информация за аварии, които са в процес на овладяване и да сигнализират за нововъзникнали проблеми с електрозахранването, се казва в прессъобщението на дружеството.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Женевски конвенции
Старият вампир извежда малкото вампирче за първото му среднощно пиршество. Набелязват жертва, малкото забива зъби и започва да смуче кръв, по едно време се спира и пита баща си: - Тате, до последна...
На този ден 28.11   1414 г. – Чешкият религиозен реформист Ян Хус е арестуван от Инквизицията, една година по-късно е осъден на смърт като еретик и е изгорен на клада. 1520 г. –...