"Горещ телефон на кмета" започва да функционира от утре, съобщи градоначалникът Славчо Ататансов. Всеки ден от 9 до 12 ч. гражданите ще могат да се обаждат на номер 0800 15 125 и да подават сигнали и
оплаквания за нередности в града или квартала, в който живеят.
На позвъняването ще отговаря общински служител, който ще записва в специален дневник всяка подадена информация. Ежедневно сигналите ще бъдат предоставяни на кмета, който ще ги разпределя към
компетентните общински служби за проверка и реакция.
Предвижда се да бъде въведен и друг дневник – за проверка за решаването на споделените от гражданите проблеми, която ще се прави след 15 дни. Според договорката с БТК обаждането на горещия телефон на
кмета ще е безплатно за пловдивчани, съобщи Дарик радио. По време на предизборната си кампания Атанасов бе категоричен, че ежедневно ще има приемен ден и ще се среща с граждани в извънработно време.
По-късно достъпът до него бе ограничен само с удостоверения от районния кмет или ресорния заместник-кмет, че проблемът на гражданина не е от тяхната компетенция. Сега жалбите ще минават по схемата на
горещата телефонна линия
. Снимка: Дарик радио