Днес ще бъде представена инициативата за развитие на българския туризъм "Автентична България"пред представители на туристическия бизнес и медиите.
Консорциум ВЕГА (Алианс Доброволци за икономически растеж (АДИР), финансиран от Американската агенция за международно развитие (ААМР), започва реализацията на амбициозна инициатива в областта на туризма за разработване и прилагане на независима българска Mарка за качество "Автентична България" и частна система за сертифициране.
"Автентична България" ще оценява това, което е най-важно за по-взискателните и по-платежоспособните туристи. Марката "Автентична България" ще гарантира на посетителите професионализъм и качество. В същото време тя ще осигурява на туристическия бизнес едно ценно средство за усъвършенстване на професионализма и изграждане на доверие на туристическия пазар.
Близо 60 представители на туристическия бизнес от цяла България, проявили интерес към инициативата ще вземат участие в официалното представяне на проекта. Техните къщи за гости, фамилни хотели и ресторанти ще бъдат първите оценени от независими оценители, за да получат сетификат за Марка за качество "Автентична България".