С 50%-100% се повишават цените за поставяне на рекламни съоръжения в София

27.04.2006 | 14:14
по статията работи: econ.bg
Столичният общински съвет прие изменения и допълнения на наредба за преносваемите обекти

 

Столичният общински съвет /СОС/ прие изменения и допълнения на наредба за преносваемите обекти.

На територията на Столична община наредбата регламентира разполагането на билбордове и рекламни съоръжения и схемите за заплащане на реклама. Измененията в наредбата са по предложение на общинския съветник от БСП Борислав Борисов.

С тези промени цените на рекламата се повишават от 50% до 100%. Според наредбата по 20 лв. на кв. м. ще се плаща на месец за поставяне на рекламни чадъри в центъра на София. За реклама с площ до 6 кв. м. в центъра цената е 40 лв. на кв. м. за месец, до 12 кв. м. - 30 лв. на месец, до 24 кв.м.-25 лв. за месец, над 24 кв. м. е 20 лв. Поставянето на временни рекламни елементи ще струва 25 лв. на кв. м. за месец, а на рекламни рисунки и графити 20 лв. на кв. м. За рекламни кампании е 20 лв. на ден.

След гласуването на наредбата кметът Бойко Борисов напусна гневен заседанието на СОС. Според него с приетите изменения няма да могат да бъдат гарантирани приходите от реклама, заложени в общинския бюджет, които са 12,5 милиона лева. Красимир Гергов и Любомир Павлов ще са много доволни, заяви кметът. Градоначалникът също е подготвил свой проект за рекламните съоръжения, който все още се разглежда в общинските комисии.

Бойко Борисов е категоричен, че в предложения от него проект ще се гарантира събирането на 12,5 милиона лева приходи от реклама каквато сума е заложена в общинския бюджет като приходи от реклама. Кметът лаконично заяви, че за нерешаването на проблемите с чистотата, охраната на училищата и детските градини и този за рекламата гражданите на София ще трябва да знаят, че трябва да се обръщат към Общинския съвет.

Борислав Борисов обясни, че новите промени в наредбата гарантират по-голяма прозрачност при събиране на приходите от реклама и могат да завишат постъпленията по този вид дейност от 5 до 10 милиона лева. Борислав Борисов каза още, че при една много добра работа на общината могат да бъдат събрани приходи от реклама над 10 милиона лева./Източник: БГНЕС

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Свободна Безмитна Зона – Бургас АД Първокласни мултифункционални складове, митническо агентиране.
Бул Одит ООД Дружество за счетоводни консултации и одит.
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
Резултати | Архив
  • Женевски конвенции
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
Събеседване: - Защо искате да работите при нас? - Аз съм счетоводител, с 20 години стаж, както и голям опит! - Колко преви 2+2? - А колко трябва да прави? - Кога ви е удобно да започнете?
На този ден 22.11   1497 г. – Вашко да Гама достига нос Добра надежда. 1906 г. – На международна конференция в Берлин е възприето съгласие сигналът SOS да бъде международен при...