В туристическата си притурка днес британският вестник "Таймс" помества обширна статия за сезона по българското Черноморие.
Авторът Андрю Еймс констатира, че то вече привлича ново поколение британски туристи и пише, че докато традиционните за британците испански дестинации полагат всякакви усилия да задържат досегашнния си пазарен дял, България, на която до неотдавна се присмиваха, се смее последна. "Туристическа бонанза" - така е характеризиран бумът по българското Черноморие. "Таймс" пише: "След десетилетия на упадък до дъното на пазара, курортите "Златни пясъци" и "Слънчев бряг" се възраждат и привличат доста британски туристи, някои, от които са в България за първи път". Авторът посочва и факторите довели до този ренесанс. "Възстановяването на българския туризъм след загубите заради балканските конфликти през 90 години съвпадна с икономическото забавяне в Западна Европа, което накара туристите да търсят по-евтини почивки. Междувременно българските хотели бяха ремонтирани отчасти заради необходимостта от повишаване на стандартите преди влизането в Европейския съюз /ЕС/ и отчасти заради големите финансови инжекции на многонационалните тур-оператори. "Таймс" пише, че през последните три години всички големи "пушки " на британската туристическа индустрия са обявили нови програми за България, а тур-операторът "Болкан Холидейс"" е постигнал годишно увеличение на бизнеса между 30 и 40%.
Това съобщиха за ECON.BG от BGNES