Консорциум „За диалог с администрацията”; фирма „ОМ София” ООД; консорциум „Рест Арт Прима”; консорциум „Юнайтед Експертс” са участниците в откритата от Министерството на държавната администрация и административната реформа обществена поръчка с предмет „Информиране на широката общественост, потенциалните бенефициенти и бенефициентите по Оперативна програма „Административен капацитет” (ОПАК) за целите на програмата, възможностите за финансиране и ползите от изпълнението й за гражданите и бизнеса, свързани с ефективното управление на държавната администрация”. Това съобщиха от пресцентъра на Министерството на държавната администрация и административната реформа.
Тази дейност е предвидена по Приоритетна ос ІV „Техническа помощ" на ОПАК и е в съответствие с Комуникационния план по оперативната програма. Целта е да се повиши обществената информираност за ОПАК и да се осигури прозрачност и откритост при нейното изпълнение. Това означава:
- популяризиране сред широката общественост, гражданите и бизнеса на обхвата и целите на ОПАК, резултатите от изпълнението на програмата и приноса на Европейската общност в този процес;
- информиране на потенциалните бенефициенти за финансовите възможности, предоставени от ЕСФ чрез ОПАК, и за критериите за допустимост на проектите по нея;
- запознаване на бенефициентите с техните отговорности при изпълнението на проектите по ОПАК.
Наред с останалите изискуеми документи за участие в процедурата всеки участник трябва да предложи и творческа концепция за комуникационната кампания, както и схема за нейната реализация. Дейностите, предложени в творческата концепция, трябва да бъдат разпределени в периода до 31.12.2008 г.
След отварянето на офертите комисията, назначена да проведе обществената поръчка, ще прегледа изрядността на приложените документи и ще излезе с решение кои участници ще бъдат допуснати до следващия етап от процедурата - отваряне на ценовите предложения.
При оценяването на офертите на допуснатите участници 60% тежест ще има предлаганата цена, 20% е тежестта на технически възможности, компетентност и доказан опит и 20% за оригиналност и интегрираност на представената концепция за комуникационна кампания.