ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 118 ОТ 15 ЮНИ 2012 Г. ЗА ИЗМЕНЕНИЕ И ДОПЪЛНЕНИЕ НА НОРМАТИВНИ АКТОВЕ НА МИНИСТЕРСКИЯ СЪВЕТ

ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 118 ОТ 15 ЮНИ 2012 Г. ЗА ИЗМЕНЕНИЕ И ДОПЪЛНЕНИЕ НА НОРМАТИВНИ АКТОВЕ НА МИНИСТЕРСКИЯ СЪВЕТ

В сила от 26.06.2012 г.
Обн. ДВ. бр. от 26 Юни 2012г.
МИНИСТЕРСКИЯТ СЪВЕТ
ПОСТАНОВИ:
§ 1. В , приет с Постановление № 85 на Министерския съвет от 2000 г. (обн., ДВ, бр. 43 от 2000 г.; изм. и доп., бр. 88 от 2001 г., бр. 64 и 111 от 2003 г., бр. 48 от 2006 г., бр. 62 от 2007 г., бр. 71 и 76 от 2008 г. и бр. 9 от 2011 г.), се правят следните изменения и допълнения:
1. В :
а) създава се нова т. 23:
"23. взема решения за провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки в съответствие с действащото законодателство;"
б) досегашните т. 23 - 25 стават съответно т. 24 - 26.
2. В :
а) създава се нова ал. 4:
"(4) Главният секретар организира работата с предложенията и сигналите в съответствие с глава осма на Административнопроцесуалния кодекс.";
б) досегашните ал. 4 и 5 стават съответно ал. 5 и 6.
3. В :
а) в ал. 1 числото "251" се заменя със "190";
б) алинея 4 се изменя така:
"(4) Специализираната администрация осъществява основните функции на агенцията и е организирана във:
1. Главна дирекция "Сортоизпитване, апробация и семеконтрол" с териториални звена;
2. дирекция "Централна лаборатория"."
4. В :
а) думата "Сортоизпитване" се заменя със "Сортоизпитване, апробация и семеконтрол";
б) в т. 1:
аа) в буква "а" думите "по тест" се заличават;
бб) буква "б" се изменя така:
"б) изпитване за биологични и стопански качества;"
вв) букви "в" - "е" се заличават;
в) точка 2 се изменя така:
"2. изготвя доклад за резултатите от сортоизпитването, който се разглежда от експертна комисия, назначена от изпълнителния директор на ИАСАС;"
г) в т. 4 и 5 думите "по тест" се заличават;
д) точка 8 се изменя така:
"8. сключва договори с външни организации за изпитване на сортовете по функционални направления за целите на сортоизпитването за БСК;"
е) точки 9 и 10 се отменят;
ж) точки 12 - 15 се изменят така:
"12. изготвя планове и разпределя семената за залагане на опитите;
13. поддържа сравнителна колекция семена и база данни от общоизвестни сортове за целите на сортоизпитването;
14. организира провеждане на обучение на кандидатите за сортоизпитватели при издаване на удостоверение за сортоизпитватели и при осъществяване на контрол върху дейността им;
15. контролира физическите и юридическите лица, получили разрешение по чл. 18, ал. 3 ЗППМ;"
з) точка 17 се изменя така:
"17. осъществява последващ контрол на предлагания на пазара посевен материал;"
и) точка 20 се изменя така:
"20. съставя и публикува на сайта на ИАСАС бюлетини с резултатите от сортоизпитването на признатите сортове;"
к) създават се т. 22 - 34:
"22. осъществява контрол при производството, заготовката, разпространяването, търговията и съхраняването на посевния и посадъчния материал, хмел и продукти от хмел;
23. извършва сертификация, одобряване, окачествяване и контрол на посевния и посадъчния материал съгласно ЗППМ и сертификация на хмел и продукти от хмел в съответствие с правото на Европейския съюз;
24. извършва системни прегледи, наблюдения и апробации на семепроизводствени посеви и маточни насаждения чрез спазване на нормативно утвърдени методики;
25. контролира заготовката на произведения посадъчен материал за търговия в страната и за износ;
26. извършва пробовземане и анализ за определяне посевните качества на произведения и търгуван в страната посевен материал, като издава съответните документи;
27. окачествява произведения в страната посадъчен материал, както и посадъчния материал, предназначен за износ, и от внос и издава документ за качество;
28. извършва контролна официална полска инспекция по искане на собствениците на семепроизводствени посеви и маточни насаждения;
29. организира курсове и провежда обучение на полски инспектори и контролира дейността им;
30. провежда изпити за полски инспектори - физически лица;
31. участва в сътрудничество с международни организации в областта на контрола на посевния и посадъчния материал;
32. извършва регистрация и води регистър на лицата по чл. 28 ЗППМ;
33. изготвя и публикува на сайта на ИАСАС Официалната сортова листа на Република България;
34. уведомява Европейската комисия за новопризнатите сортове от земеделски растителни видове и за настъпилите промени в Официалната сортова листа."
5. се отменя.
6. се изменя така:
"Чл. 15. (1) Работното време на администрацията е 8 часа дневно с променливи граници от 7,30 до 18,30 ч с почивка 30 минути, която може да се ползва между 12,00 и 14,00 ч, и с период на задължително присъствие от 10,00 до 16,00 ч.
(2) Продължителността и редът за отчитане на работното време по ал. 1 се определят със заповед на главния секретар."
7. се изменя така:
"Приложение към чл. 11, ал. 1
Обща численост на служителите в организационните структури и административните звена на агенцията - 190 щатни бройки
Изпълнителен директор 1
Главен секретар 1
Обща администрация 22
в т.ч.:  
дирекция "Административно  
и финансово обслужване" 22
Специализирана администрация 166
в т.ч.:  
Главна дирекция "Сортоизпитване,  
апробация и семеконтрол" с  
териториални звена 148
дирекция "Централна лаборатория" 18".
§ 2. В , приет с Постановление № 265 на Министерския съвет от 2009 г. (обн., ДВ, бр. 90 от 2009 г.; изм. и доп., бр. 4, 41 и 52 от 2010 г., бр. 39, 49 и 50 от 2011 г. и бр. 14 и 15 от 2012 г.), се правят следните изменения и допълнения:
1. В :
а) точка 2 се отменя;
б) точка 7 се изменя така:
"7. дирекция "Административно обслужване и обществени поръчки";"
в) създава се т. 8:
"8. дирекция "Електронно управление"."
2. се отменя.
3. В :
а) думите "Обществени поръчки" се заменят с "Административно обслужване и обществени поръчки":";
б) създават се т. 8 - 16:
"8. организира и осъществява дейностите по регистрирането и движението на документалния фонд на министерството посредством Автоматизираната система за управление на документооборота;
9. класира в дела, систематизира и съхранява съгласно Номенклатурата на делата със срокове за съхраняването им всички документи, създадени от дейността на министерството;
10. организира и осъществява дейностите по използването на документите, съхранявани в деловодството и в учрежденския архив на министерството;
11. предоставя справки за състоянието и движението на документите, регистрирани в Автоматизираната система за управление на документооборота;
12. организира дейностите по предоставяне на информация и административни услуги на физически и юридически лица;
13. координира техническата дейност по подготовката и съгласуването на проекти на актове на министерството и организира внасянето им за разглеждане на заседания на Министерския съвет;
14. осигурява необходимата информация на членовете на политическия кабинет и на главния секретар на министерството относно провеждането на заседанията на Министерския съвет;
15. организира информирането на политическия кабинет и служителите на министерството относно актове на Министерския съвет, които засягат или са свързани с дейността на министерството;
16. организира дейността по съгласуване, одобряване и изпращане за обнародване в "Държавен вестник" на нормативни актове, които се издават от министъра."
4. Създава се :
"Чл. 29а. Дирекция "Електронно управление":
1. изготвя и провежда секторна стратегия за електронното управление в министерството и във второстепенните разпоредители с бюджетни кредити към министъра в съответствие с Общата стратегия за електронно управление в Република България 2011 - 2015 г.;
2. разработва програми за реализация на стратегията, включително ресурсното осигуряване на мерките по нея;
3. координира дейностите по прилагането на Закона за електронното управление и подзаконовите нормативни актове по прилагането му в министерството и във второстепенните разпоредители;
4. отговаря за изменението на нормативни актове, регламентиращи предоставянето на административни услуги, с цел съобразяването им със Закона за електронното управление;
5. отговаря за изпълнението на решенията на съвета по електронно управление в обхвата на структурите на министерството и второстепенните разпоредители;
6. отговаря за реинженеринга на процесите по предоставяне на административни услуги с цел преминаване към предоставянето им и по електронен път;
7. отговаря за реализирането на електронни административни услуги в съответствие със Закона за електронното управление и подзаконовите нормативни актове по прилагането му;
8. отговаря за общосистемната интеграция на електронния документооборот и електронната идентификация в структурата на министерството в съответствие със Закона за електронното управление и подзаконовите нормативни актове по прилагането му;
9. отговаря за въвеждането и внедряването на системи в структурата на министерството, свързани с електронното правителство, и за въвеждането на правила и технологии за информационна сигурност и оперативна съвместимост на документите и данните, обменяни между администрациите в съответствие с действащата нормативна уредба;
10. отговаря за интеграцията на ИКТ системите на министерството с цел унификация на данни и е-услуги;
11. отговаря за интеграцията на ИКТ системите на министерството към централните системи на електронното правителство в съответствие с изискванията на наредбите за оперативна съвместимост и информационна сигурност;
12. осигурява съвместно с органите по сигурността на информацията защитата на класифицирана информация в електронен вид;
13. участва и съгласува дейностите в министерството и във второстепенните разпоредители по доставка на хардуер, софтуер и системни решения в съответствие с изискванията за оперативна съвместимост и информационна сигурност;
14. участва в разработването на прогнозите и проектобюджета на министерството, както и в изпълнението на програмите от програмния бюджет на министерството;
15. организира и осигурява техническата поддръжка на информационно-комуникационната инфраструктура на министерството, системния софтуер и хардуера;
16. осигурява поддържането и функционирането на системата за електронен документооборот и организира издаването, използването, подновяването и прекратяването на удостоверения за електронен подпис;
17. поддържа служебните регистри на потребителите за достъп до компютърната мрежа на министерството и на компютърната техника;
18. поддържа и актуализира вътрешната информационна система - интранет;
19. проучва, съгласува и контролира закупуването на нов хардуер, както и внедряването на регистри, база данни и нови съвременни технологии с цел повишаване на сигурността и ефективността на съществуващите информационни и комуникационни системи, както и въвеждането на нови софтуерни решения в министерството и във второстепенните разпоредители с бюджетни кредити към министъра в съответствие с изискванията на Закона за електронното управление."
5. В :
а) на ред "Обща численост на персонала в Министерството на земеделието и храните" числото "584" се заменя с "599";
б) на ред "дирекция "Вътрешен одит" числото "11" се заменя с "13";
в) на ред "дирекция "Наблюдение, координация и контрол на Разплащателната агенция" числото "11" се заменя с "13";
г) на ред "Обща администрация" числото "152" се заменя със "154";
д) на ред "дирекция "Човешки ресурси" числото "9" се заменя с "11";
е) ред "дирекция "Административно обслужване и информационно-комуникационни технологии 31" се заличава;
ж) на ред "дирекция "Финансово управление, бюджет и счетоводство" числото "52" се заменя с "53";
з) на ред "дирекция "Управление на собствеността и държавно участие" числото "33" се заменя с "26";
и) ред "дирекция "Обществени поръчки" се изменя така:
"дирекция "Административно обслужване и обществени поръчки" 38";
к) след ред "дирекция "Обществени поръчки" се създава ред "дирекция "Електронно управление" 11";
л) на ред "Специализирана администрация" числото "353" се заменя с "362";
м) на ред "дирекция "Правно-нормативни дейности" числото "22" се заменя с "24";
н) на ред "дирекция "Директни плащания и пазарна подкрепа" числото "20" се заменя с "22";
о) на ред "дирекция "Растениевъдство" числото "17" се заменя с "19";
п) на ред "дирекция "Животновъдство" числото "23" се заменя с "24";
р) на ред "дирекция "Хидромелиорации" числото "10" се заменя с "12".
§ 3. В (обн., ДВ, бр. 48 от 2006 г.; изм. и доп., бр. 15, 62 и 77 от 2007 г., бр. 71, 76 и 83 от 2008 г., бр. 3, 42, 84 и 90 от 2009 г., бр. 4, 22, 41, 84 и 101 от 2010 г., бр. 9, 15, 49, 50, 52, 59 и 72 от 2011 г. и бр. 14 от 2012 г.) в се правят следните изменения:
1. В т. 11 числото "248" се заменя със "190".
2. В т. 16 числото "75" се заменя с "80".
§ 4. В , приет с Постановление № 173 на Министерския съвет от 2011 г. (ДВ, бр. 49 от 2011 г.), се правят следните изменения:
1. се изменя така:
"Чл. 33. (1) Работното време на администрацията е 8 часа дневно с променливи граници от 7,30 до 18,30 ч с почивка 30 минути, която може да се ползва между 12,00 и 14,00 ч, с период на задължително присъствие от 10,00 до 16,00 ч.
(2) Индивидуалното работно време на служителите и редът за отчитането му се определят със заповед на главния секретар на агенцията."
2. В :
а) на ред "дирекция "Административно, правно и информационно обслужване" числото "28" се заменя с "27";
б) на ред "дирекция "Инвентаризация и промени в горските територии" числото "24" се заменя с "25".
§ 5. В , приет с Постановление № 35 на Министерския съвет от 2011 г. (обн., ДВ, бр. 15 от 2011 г.; изм., бр. 59 от 2011 г. и бр. 1 от 2012 г.), се изменя така:
"Чл. 52. (1) Работното време на служителите на агенцията е с продължителност 8 часа дневно с променливи граници от 8,00 до 19,00 ч с почивка 30 минути, която може да се ползва между 12,00 и 14,00 ч, и с период на задължително присъствие от 10,00 до 16,30 ч.
(2) Продължителността на работното време по ал. 1 не се отнася за служителите на агенцията, които работят при специфични условия на труд.
(3) Продължителността и редът за отчитане на работното време по ал. 1 се определят със заповед на изпълнителния директор на БАБХ."
§ 6. В , приет с Постановление № 223 на Министерския съвет от 2000 г. (обн., ДВ, бр. 90 от 2000 г.; изм. и доп., бр. 107 от 2000 г., бр. 44 и 88 от 2001 г., бр. 39 от 2002 г., бр. 70 и 111 от 2003 г., бр. 78 от 2005 г., бр. 48 от 2006 г., бр. 62 от 2007 г., бр. 71 и 76 от 2008 г. и бр. 84 от 2010 г.), се изменя така:
"Чл. 14. (1) Работното време на администрацията е 8 часа дневно с променливи граници от 8,00 до 18,00 ч с почивка 30 минути, която може да се ползва между 12,00 и 14,00 ч, и с период на задължително присъствие от 10,00 до 16,00 ч.
(2) Продължителността и редът за отчитане на работното време по ал. 1 се определят със заповед на главния секретар."
§ 7. В , приет с Постановление № 13 на Министерския съвет от 2011 г. (ДВ, бр. 9 от 2011 г.), в се правят следните изменения и допълнения:
1. Алинея 1 се изменя така:
"(1) Работното време на администрацията е 8 часа дневно с променливи граници от 7,30 до 18,30 ч с почивка 30 минути, която може да се ползва между 12,00 и 14,00 ч, и с период на задължително присъствие от 10,00 до 16,00 ч."
2. Създава се нова ал. 2:
"(2) Продължителността и редът за отчитане на работното време по ал. 1 се определят със заповед на главния секретар."
3. Досегашната ал. 2 става ал. 3.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив