ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 90 ОТ 3 МАЙ 2012 Г. ЗА ИЗМЕНЕНИЕ НА УСТРОЙСТВЕНИЯ ПРАВИЛНИК НА ДЪРЖАВНА АГЕНЦИЯ "АРХИВИ", ПРИЕТ С ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 9 НА МИНИСТЕРСКИЯ СЪВЕТ ОТ 2010 Г. (ДВ, БР. 10 ОТ 2010 Г.)

ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 90 ОТ 3 МАЙ 2012 Г. ЗА ИЗМЕНЕНИЕ НА УСТРОЙСТВЕНИЯ ПРАВИЛНИК НА ДЪРЖАВНА АГЕНЦИЯ "АРХИВИ", ПРИЕТ С ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 9 НА МИНИСТЕРСКИЯ СЪВЕТ ОТ 2010 Г. (ДВ, БР. 10 ОТ 2010 Г.)

в сила от 11.05.2012 г.
Обн. ДВ. бр. от 11 Май 2012г.
МИНИСТЕРСКИЯТ СЪВЕТ
ПОСТАНОВИ:
§ 1. В думите "две дирекции" се заменят с "една дирекция".
§ 2. се изменя така:
"Чл. 18. Общата администрация е организирана в дирекция "Административно-правно и финансово-стопанско обслужване"."
§ 3. се изменя така:
"Чл. 19. Дирекция "Административно-правно и финансово-стопанско обслужване":
1. подпомага ръководството и административните звена на агенцията за законосъобразното осъществяване на техните функции;
2. участва в разработването и дава становища по проекти на нормативни актове;
3. изготвя и съгласува проекти на договори, актове, наказателни постановления и други документи, свързани с дейността на агенцията;
4. осъществява процесуално представителство пред съдебните власти;
5. организира провеждането на процедурите по възлагане на обществени поръчки;
6. организира и осъществява деловодната дейност и текущото съхраняване на документите;
7. организира съхраняването и използването на учрежденския архив, включително техническото, програмното осигуряване и поддръжката на приетите и изпратените електронни документи, подписани с универсален електронен подпис (УЕП);
8. организира поддържането и администрирането на функциониращите в агенцията информационни системи, проучва и организира внедряването на нови информационни и комуникационни технологии в агенцията;
9. отговаря за издаването, прекратяването и инсталирането на цифровите електронни сертификати за УЕП в агенцията;
10. организира и поддържа комуникационната инфраструктура, хардуера, комуникационната и сканиращата техника, специализираното програмно осигуряване и системния софтуер на агенцията;
11. организира транспортното обслужване на агенцията, поддръжката и ремонта на транспортните средства;
12. организира и осъществява цялостното материално-техническо снабдяване на агенцията с техника, консумативи и инвентар;
13. отговаря за санитарно-хигиенните условия и за пропускателния режим на агенцията;
14. организира и отговаря за управлението и за стопанисването на движимото и недвижимото имущество на агенцията, изготвя и комплектува искания за актуване на имоти - държавна собственост, предоставени за управление на агенцията, съхранява актовете и следи за своевременното им актуализиране;
15. създава и поддържа главен регистър, картотека и спомагателен регистър за имотите - държавна собственост, предоставени за управление на агенцията;
16. организира поддържането на системите за противопожарна и аварийна безопасност и на охранителните системи;
17. планира, организира и контролира извършването на капитално строителство, текущ и основен ремонт на дълготрайни материални активи;
18. организира, разработва и съставя поименни списъци на инвестиционната програма;
19. отговаря за цялостното финансово-счетоводно обслужване на дейността в съответствие с изискванията на Закона за счетоводството, Сметкоплана на бюджетните предприятия, приложимите счетоводни стандарти и Единната бюджетна класификация и изготвя годишния финансов отчет на агенцията, ежемесечните и тримесечните отчети за касовото изпълнение на бюджета на агенцията;
20. съставя проект на годишен бюджет и на бюджетна прогноза на агенцията и следи за изпълнението на бюджета на агенцията;
21. осъществява методическо ръководство и контрол на финансовата дейност спрямо дирекциите "Регионален държавен архив", дирекция "Централен държавен архив" и дирекция "Държавен военноисторически архив" и отговаря за правилното прилагане на нормативните и вътрешните актове по финансово-счетоводната дейност на държавните архиви;
22. отговаря за спазването на финансовата и бюджетната дисциплина;
23. подпомага председателя при определяне и контролиране разходите на държавните архиви от бюджетните кредити на агенцията на основата на система от критерии и показатели за финансиране;
24. организира и координира осъществяването на инвентаризацията на активите в агенцията съгласно Закона за счетоводството;
25. отговаря за използването и опазването на финансово-счетоводната информация, организацията на счетоводния архив и въвеждането на контролиран достъп до него;
26. осигурява на ръководството и на другите звена финансово-счетоводна информация;
27. разработва и реализира стратегия за управление на човешките ресурси в съответствие с управленската стратегия на агенцията;
28. организира дейностите по управление на човешките ресурси, свързани със служебните и трудовите правоотношения, с атестирането на персонала, с обучението и повишаването на професионалната квалификация на служителите, със заплащането и стимулирането на труда, с провеждането на конкурсите по Закона за държавния служител и Кодекса на труда, със служебните и трудовите досиета на служителите;
29. изготвя и актуализира длъжностното разписание и поименните разписания на длъжностите;
30. организира оценката на професионалния риск на служителите в агенцията;
31. организира и координира дейността на агенцията по осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд;
32. извършва вписванията в Административния регистър."
§ 4. се отменя.
§ 5. се изменя така:
"Приложение към чл. 5, ал. 2
Обща численост на административните звена в Държавна агенция "Архиви" - 397 щатни бройки
Председател 1
Политически кабинет  
в т.ч.: 3
Заместник-председатели 2
Експерт за връзки с обществеността 1
Главен секретар 1
Инспекторат 3
Служител по сигурността на информацията 1
Финансов контрольор 1
Обща администрация  
в т.ч.: 42
дирекция "Административно-правно и финансово-стопанско обслужване" 42
Специализирана администрация  
в т.ч.: 345
Главна дирекция "Архивна политика" 208
в т.ч. дирекции "Регионален държавен архив": 194
Регионален държавен архив - Бургас 27
Регионален държавен архив - Варна 27
Регионален държавен архив - Велико Търново 35
Регионален държавен архив - Монтана 34
Регионален държавен архив - Пловдив 33
Регионален държавен архив - София 38
дирекция "Публичност на архивите" 13
дирекция "Дигитализация, реставрация, консервация и микрофилмиране" 16
дирекция "Централен държавен архив" 76
дирекция "Държавен военноисторически архив" 32".
Предложи
корпоративна публикация
SIXENSE GROUP - СИКСЕНС ГРУП SIXENSE Group е глобална компания, базирана на 5 континента, развиваща...
РАЙС ЕООД Търговия и сервиз на офис техника.
Свободна Безмитна Зона – Бургас АД Първокласни мултифункционални складове, митническо агентиране.
Резултати | Архив