Обн. ДВ. бр.40 от 18 Май 2007г., изм. ДВ. бр.53 от 10 Юни 2008г., изм. ДВ. бр.65 от 22 Юли 2008г., изм. ДВ. бр.71 от 12 Август 2008г., изм. ДВ. бр.43 от 9 Юни 2009г., изм. ДВ. бр.93 от 24 Ноември 2009г., отм. ДВ. бр.28 от 13 Април 2010г.
(2) (Изм. - ДВ, бр. 53 от 2008 г.) Председател на комисията е министърът на извънредните ситуации, който организира и ръководи работата на комисията.
(3) (Изм. - ДВ, бр. 71 от 2008 г., изм. - ДВ, бр. 93 от 2009 г., в сила от 24.11.2009 г.) Членове на комисията са министрите или заместник-министри на здравеопазването, на финансите, на вътрешните работи, на регионалното развитие и благоустройството, на околната среда и водите, на земеделието и храните, на държавната администрация и административната реформа, на отбраната, на външните работи, на икономиката, енергетиката и туризма, на труда и социалната политика, на транспорта, на образованието и науката и на културата.
(4) (Изм. - ДВ, бр. 53 от 2008 г.) Поименният състав на комисията се определя със заповед на министър-председателя по предложение на министъра на извънредните ситуации съгласувано с министрите по ал. 3.
(5) В работата на комисията с право на съвещателен глас участват областни управители и упълномощени представители на Националното сдружение на общините в Република България.
(2) Адресът за кореспонденция с комисията е: София, пл. Света Неделя 6.
(2) Заседанията на комисията са редовни и извънредни. Редовните заседания се провеждат веднъж на 3 месеца. При необходимост по преценка на председателя се провеждат извънредни заседания.
(2) В дневния ред за редовните заседания се включват искания, които са постъпили не по-късно от 20 дни преди датата на провеждане на заседанието и съответстват на изискванията на правилника.
(2) В отсъствие на председателя заседанията на комисията се водят от определен от него член на комисията.
(3) Заседанията на комисията се провеждат, ако на тях присъстват не по-малко от половината от членовете.
(4) При невъзможност за лично участие на член на комисията на някое от заседанията, в случай че не упражни правото си на глас по реда на чл. 7, ал. 2, съответният министър може изрично писмено да упълномощи заместник-министър да участва на съответното заседание.
(2) По изключение правото на глас на отделен член може да се упражни неприсъствено чрез предварително писмено становище по обсъжданите на съответното заседание въпроси. Становището се представя на секретаря и се прилага към протокола. Вотът се отчита при гласуването.
(3) Комисията може да взема решения и неприсъствено чрез протокол, подписан най-малко от две трети от членовете й.
(4) Протоколът от всяко заседание и решенията на комисията се подписват от председателя и от секретаря на комисията.
(2) Извлечение от решенията по ал. 1 се изпращат на областните управители в частта за финансираните обекти на територията на съответната област във връзка с изпълнението на функциите им по чл. 58 от Закона за защита при бедствия.
(3) Целевите средства от републиканския бюджет за предотвратяване, овладяване и преодоляване на последиците от бедствия се усвояват въз основа на решения на комисията. Средствата се предоставят от централния бюджет и се разходват по бюджетите на министерствата, ведомствата и общините чрез корекция на бюджетните взаимоотношения между централния бюджет и съответните първостепенни разпоредители с бюджетни кредити, включително за случаите, когато крайните получатели на сумите не са бюджетни предприятия.
(2) Секретарят на комисията:
1. организира подготовката на заседанията на комисията;
2. подготвя проект на дневен ред в съответствие с изискванията на чл. 5, ал. 2;
3. подготвя доклад и проекти на решения за всяка точка от дневния ред за заседанията на комисията;
4. организира воденето на протокол за заседанията;
5. организира съхраняването на архива;
6. осигурява материали и техническо оборудване и обслужване;
7. води текущата кореспонденция;
8. съхранява печата на комисията.
(2) При установени нередовности секретарят на комисията изпраща съобщение на вносителя, като му дава указания и 14-дневен срок за отстраняването им.
(3) Секретарят докладва на председателя всички искания, нередовностите по които не са отстранени в срок. В тези случаи председателят на комисията връща искането на вносителя.
(4) Искането се смята за внесено от деня на отстраняване на нередовностите.
(2) (Изм. - ДВ, бр. 53 от 2008 г.) Архивът на комисията се съхранява в Министерството на извънредните ситуации.
Глава трета.
РЕД ЗА ЗАЯВЯВАНЕ НА ФИНАНСОВИТЕ СРЕДСТВА И КРИТЕРИИ ЗА ОЦЕНКА НА ПОСТЪПИЛИТЕ ИСКАНИЯ ЗА ФИНАНСИРАНЕ
(2) Към искането за финансиране се прилагат:
1. проект и план-график за изпълнение на дейността;
2. бюджет на дейността съгласно план-графика;
3. документи, показващи готовност за започване изпълнението на дейността;
4. планове, проекти и др., представени при включване на дейността в годишния план по чл. 18, ал. 3 от Закона за защита при бедствия.
(2) Окончателното разплащане се извършва след представяне на отчет по образец съгласно приложение № 4, а за строежи и на акт - образец 15 съгласно чл. 7, ал. 3, т. 15 от Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството (обн., ДВ, бр. 72 от 2003 г.; изм. и доп., бр. 37 от 2004 г. и бр. 29 от 2006 г.).
Раздел II.
Разплащане на непредвидени разходи за спасителни и неотложни аварийни работи при бедствия на включените чрез оперативните комуникационно-информационни центрове сили и средства на единната спасителна система
1. от министри и ръководители на ведомства - първостепенни разпоредители с бюджетни кредити, в структурата на които са съответните звена, служби и оперативни структури;
2. от кметове на общини - за включените сили и средства на единната спасителна система (търговски дружества, еднолични търговци, юридически лица с нестопанска цел, лечебни заведения извън структурите на Министерството на здравеопазването и др.).
1. акт за възлагане провеждането на спасителни и неотложни аварийни работи на привлечените сили и средства на единната спасителна система;
2. разходооправдателни документи.
(2) (Изм. - ДВ, бр. 53 от 2008 г.) Комисията може да изисква информация от оперативните комуникационно-информационни центрове на Министерството на извънредните ситуации за включените сили и средства на единната спасителна система.
(3) Исканията за разплащане на разходите за спасителни и неотложни аварийни работи се разглеждат по реда на постъпването им.
(2) (Нова - ДВ, бр. 43 от 2009 г., в сила от 09.06.2009 г.) Областните управители внасят искания за имоти - държавна собственост, които те управляват, включително при условията на чл. 18, ал. 1 от Закона за държавната собственост.
(3) (Предишна ал. 2 - ДВ, бр. 43 от 2009 г., в сила от 09.06.2009 г.) Исканията за читалища и молитвени домове на религиозни институции се внасят от кметовете на общини.
(4) (Нова - ДВ, бр. 43 от 2009 г., в сила от 09.06.2009 г.) Искания в случаите по ал. 3 могат да внасят и съответните областни управители.
(2) Кметовете на общини изпращат копие от информационната форма и до съответния областен управител за сведение.
(2) Към искането по ал. 1 се прилагат:
1. копие от акт за собственост и концесионен договор (ако има такъв);
2. декларация за наличие на други източници за финансиране, включително застрахователно обезщетение;
3. експертиза и заключение съгласно приложение № 2 или приложение № 3;
4. проект с описание на видовете дейности, вид и обем на неотложните възстановителни работи, заверена скица за местоположението на обекта, техническа спецификация с подробна количествена и стойностна сметка и становище от компетентен орган - ако такова се изисква за извършването на дейността.
(3) За основен ремонт, реконструкция или за нов строеж, за който се изисква разрешение за строеж, се прилагат документите по ал. 2, т. 1 - 3 и:
1. технически или работен проект;
2. подробна количествена и стойностна сметка;
3. разходооправдателен документ за извършеното проектиране.
(4) Председателят на комисията с оглед специфичния характер на обектите, които подлежат на възстановяване, може да изисква и други документи.
1. степен на увреждане, установена с експертно заключение съгласно приложение № 2 или приложение № 3;
2. характеристики, значимост, сложност и рискове за експлоатация на обекта, която се отчита в зависимост от категорията на строежа или на засегнатата инфраструктура по Закона за устройство на територията, установена с експертно заключение съгласно приложение № 2 или приложение № 3;
3. мащаби на бедствието;
4. потенциална опасност от разрушаване, увреждане или повтарящи се отклонения от нормалната експлоатация;
5. социален приоритет - дейности в сектора на здравеопазването, образованието, културата и др.;
6. фаза на възстановителния процес (начало, започнат етап);
7. срок за възстановяване и въвеждане в експлоатация;
8. наличие на алтернатива за смекчаване на последиците;
9. поддържане и използване на обекта през предходната бюджетна година;
10. наличие на допълващ източник на финансиране, включително застрахователно обезщетение.
(2) За обектите - публична общинска и публична държавна собственост, които подлежат на задължително застраховане, от сумата за възстановяване се приспада сумата на застрахователното обезщетение.
(3) При съсобственост сумата за финансиране съответства на процента на дяловото участие на държавата и/или на общината.
(2) (Нова - ДВ, бр. 43 от 2009 г., в сила от 09.06.2009 г.) В случаите по чл. 20, ал. 2 и 4 средствата се предоставят на областните управители чрез министъра на държавната администрация и административната реформа.
(2) Към искането за допълнително финансиране се прилагат:
1. отчет по образец съгласно приложение № 4;
2. протокол за извършените услуги, подписан от изпълнителя и от крайния получател на сумата - за останалите дейности.
(3) Към искането за допълнително финансиране на строителни работи се прилагат:
1. отчет по образец съгласно приложение № 4;
2. акт за установяване състоянието на строежа при спиране на строителството.
(2) Право на възстановителна помощ по ал. 1 имат собствениците за законно построените си и единствени жилища или лица, които имат учредено право на ползване на тези жилища.
(2) (Изм. - ДВ, бр. 53 от 2008 г.) В срока по ал. 1 кметовете на общини издават заповед за сформиране на общинска комисия за установяване и оценка на вредите. В комисията се включва и представител на областната дирекция "Гражданска защита" на Министерството на извънредните ситуации и един експерт-оценител.
(3) В едномесечен срок от сформирането си комисията по ал. 2 изготвя протокол за оценка на вредите и предложения за начина на подпомагане на лицата по чл. 28, ал. 2. Към протокола се прилага и снимков материал.
(4) В срок до 3 месеца след изпращане на информационната форма кметовете на общини внасят в комисията искане за възстановителна помощ.
1. копие от акт за собственост или за учредено вещно право на ползване на имота;
2. удостоверение за данъчната оценка на имота;
3. декларация от лицето, че засегнатото жилище е единствено и законно построено;
4. протокол от общинската комисия по чл. 29, ал. 3.
(2) Документите по ал. 1, т. 1 - 3 се предоставят на кмета от лицата по чл. 28, ал. 2.
(2) Предоставената за всеки обект помощ се определя в зависимост от претърпените вреди в размер, осигуряващ минимално необходимите битови условия на лицата по чл. 28, ал. 2.
(3) Не се предоставя възстановителна помощ за текущ ремонт.
1. лицата и обектите, за които се предоставя възстановителна помощ;
2. начинът на подпомагане;
3. размерът на възстановителната помощ.
(2) Отказите за предоставяне на възстановителна помощ задължително се мотивират.
1. оповестяват решенията на комисията, като ги поставят на видно място в сградата на общината;
2. уведомяват лицата, на които е предоставена възстановителна помощ;
3. организират изпълнението на решенията на комисията.
(2) Възстановителната помощ по ал. 1 се предоставя по реда на раздел VI, без да се прилагат документите по чл. 39, ал. 1, т. 2.
Раздел V.
Финансиране на контролни проверки по изпълнение на решенията на комисията и проверки по жалби и сигнали на граждани
(2) Председателят на комисията издава заповед за извършване на проверка по ал. 1, в която определя и лицата, които ще я извършват.
(3) За извършване на проверка по ал. 1 председателят на комисията може да привлича експерти. Експертите - служители на министерство, ведомство или организация, се привличат след съгласуване със съответния ръководител.
1. заповед за извършване на проверката;
2. копия на разходооправдателни документи;
3. доклад от лицата по чл. 34, ал. 2 за резултатите от извършената проверка.
Раздел VI.
Обезщетяване на физически и юридически лица за реално причинените им вреди при или по повод на извършването на нормативноустановени действия за защита при бедствия
(2) (Изм. - ДВ, бр. 53 от 2008 г.) В 14-дневен срок от получаване на уведомлението по ал. 1 или по собствена инициатива кметовете на общини издават заповед за сформиране на общинска комисия за установяване и оценка на вредите. В комисията се включва и представител на областната дирекция "Гражданска защита" на Министерството на извънредните ситуации и един експерт-оценител.
(3) В 14-дневен срок от сформирането си комисията по ал. 2 изготвя протокол за оценка на вредите и констатации относно причините за настъпването им. Към протокола се прилага и снимков материал.
1. протоколът на комисията по чл. 38, ал. 3;
2. разпореждане на компетентния орган за извършване на действията за защита при бедствия, довели до увреждането, или негови писмени обяснения, в случай че разпореждането е в устна форма.
(2) В случай че компетентният орган не предостави на кмета разпореждането или писмените обяснения по ал. 1, т. 2, комисията го изисква служебно.
1. лицата, на които се предоставя обезщетението;
2. размерът на обезщетението.
(2) Отказите за предоставяне на обезщетение задължително се мотивират.
(2) Въз основа на информацията по ал. 1 постъпилите в комисията искания за предоставяне на средства от републиканския бюджет за предотвратяване, овладяване и преодоляване на последиците от бедствия и след преценка на размера на нанесените щети от бедствието председателят на комисията представя в Министерския съвет информация за необходимата допълнителна помощ от други източници - държави, международни организации и др.
(3) Информацията по ал. 2 се публикува на електронната страница на Министерския съвет.
(2) Промяна на предназначението на предоставените средства се допуска само след решение на комисията по искане на вносителите.
(2) В досието при крайните получатели се съдържат копия от искането за финансиране и от решението на комисията и всички оригинални документи за извършване на дейността, включително разходооправдателните. В досието при първостепенните разпоредители с бюджетни кредити се съдържат искането за финансиране, решението на комисията и копие от всички оригинални документи за извършване на дейността, включително разходооправдателните.
(3) Досието се съхранява 10 години.
(2) В случаите на строителство се представя и акт-образец 15 съгласно Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството.
(2) В случаите по ал. 1:
1. (изм. - ДВ, бр. 53 от 2008 г.) министерствата и ведомствата правят предложения до Министерството на финансите за корекции по бюджетите им и изпращат копие от корекционното писмо в Министерството на извънредните ситуации;
2. общините възстановяват неусвоените средства по обекти, предоставени със съответните решения на комисията; в платежното нареждане за възстановяване (или обяснителната записка) се записват решението на комисията, точката и подточката, по които се връщат неусвоените средства;
3. (изм. - ДВ, бр. 53 от 2008 г.) общините изпращат в Министерството на извънредните ситуации завереното копие от платежното нареждане за възстановяване на неусвоените средства.
§ 2. Навсякъде думите "Министерството на държавната политика при бедствия и аварии", "Министерство на държавната политика при бедствия и аварии", "министърът на държавната политика при бедствия и аварии", "министъра на държавната политика при бедствия и аварии" и "заместник-министър на държавната политика при бедствия и аварии" се заменят съответно с "Министерството на извънредните ситуации", "Министерство на извънредните ситуации", "министърът на извънредните ситуации", "министъра на извънредните ситуации" и "заместник-министър на извънредните ситуации" в следните нормативни актове на Министерския съвет:
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
12. Правилника за организацията и дейността на Междуведомствената комисия за възстановяване и подпомагане към Министерския съвет, приет с Постановление № 106 на Министерския съвет от 2007 г. (ДВ, бр. 40 от 2007 г.);
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Заключителни разпоредби
КЪМ ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 169 ОТ 11 ЮЛИ 2008 Г. ЗА ДОПЪЛНЕНИЕ НА ПРАВИЛНИКА ЗА ОРГАНИЗАЦИЯТА И ДЕЙНОСТТА НА МЕЖДУВЕДОМСТВЕНАТА КОМИСИЯ ЗА ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ И ПОДПОМАГАНЕ КЪМ МИНИСТЕРСКИЯ СЪВЕТ, ПРИЕТ С ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 106 НА МИНИСТЕРСКИЯ СЪВЕТ ОТ 2007 Г.
§ 2. Постановлението влиза в сила от 1 юли 2008 г.
Заключителни разпоредби
КЪМ ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 194 ОТ 5 АВГУСТ 2008 Г. ЗА ИЗМЕНЕНИЕ НА ТАРИФАТА ЗА ТАКСИТЕ, КОИТО СЕ СЪБИРАТ ОТ НАЦИОНАЛНАТА СЛУЖБА ПО ЗЪРНОТО И ФУРАЖИТЕ КЪМ МИНИСТЪРА НА ЗЕМЕДЕЛИЕТО И ХРАНИТЕ, ОДОБРЕНА С ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 167 НА МИНИСТЕРСКИЯ СЪВЕТ ОТ 2003 Г.
§ 5. В нормативните актове на Министерския съвет:
1. Думите "министърът на земеделието и продоволствието" и "министъра на земеделието и продоволствието" се заменят съответно с "министърът на земеделието и храните" и "министъра на земеделието и храните".
2. Думите "Министерството на земеделието и продоволствието" и "Министерство на земеделието и продоволствието" се заменят съответно с "Министерството на земеделието и храните" и "Министерство на земеделието и храните".
Заключителни разпоредби
КЪМ ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 136 ОТ 29 МАЙ 2009 Г. ЗА ИЗМЕНЕНИЕ И ДОПЪЛНЕНИЕ НА ПРАВИЛНИКА ЗА ОРГАНИЗАЦИЯТА И ДЕЙНОСТТА НА МЕЖДУВЕДОМСТВЕНАТА КОМИСИЯ ЗА ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ И ПОДПОМАГАНЕ КЪМ МИНИСТЕРСКИЯ СЪВЕТ, ПРИЕТ С ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 106 НА МИНИСТЕРСКИЯ СЪВЕТ ОТ 2007 Г.
§ 3. Постановлението влиза в сила от деня на обнародването му в "Държавен вестник".
Заключителни разпоредби
КЪМ ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 268 ОТ 12 НОЕМВРИ 2009 Г. ЗА ПРИЕМАНЕ НА УСТРОЙСТВЕН ПРАВИЛНИК НА МИНИСТЕРСТВОТО НА ИКОНОМИКАТА, ЕНЕРГЕТИКАТА И ТУРИЗМА
§ 94. (Попр. - ДВ, бр. 95 от 2009 г.) Постановлението влиза в сила от деня на обнародването му в "Държавен вестник" с изключение на § 93, т. 1, която влиза в сила от 1 ноември 2009 г.
ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПОСЛЕДИЦИ ОТ БЕДСТВИЕ |
От ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... . |
Населено място: | |
Община: | |
Област: | |
Местоположение на обекта: | |
(в регулация, извън регулация) |
Вид на обекта | |
(сграда, съоръжение, жилище, екологичен обект) | |
Техническо състояние - | |
поддържане на обекта преди | |
събитието по описателни белези | |
Използваемост преди събитието | |
Собственост на обекта | |
(държавна, общинска, частна) | |
Събитие (бедствие): | |
(природно явление, инцидент, авария) | |
Дата на настъпване | |
на увреждането: |
Кратко описание на събитието: | |
(1. обхват по площ - единичен имот, квартал/квартали | |
2. засегнато население, брой | |
3. възможно неблагоприятно развитие) |
Описание на вредите: | |
(степен на увреждане) | |
Алтернатива (има, няма, каква) | |
(Приложения - снимки на хар- | |
тиен или на магнитен носител | |
минимум 3 бр. с дата, име на | |
обекта и населено място) | |
Име ... ... ... ... ... .. |
Подпис ... ... ... ... |
Заключение от експертиза за възстановяване на околната среда |
На обект ... ... ... ... ... | Състояние ... ... ... ... ... |
Населено място ... ... ... .. | (съгласно описанието) |
Община ... ... ... ... ... ... | |
Област ... ... ... ... ... ... . |
Категория по ЗУТ на засегнатата техническа инфраструктура ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... . |
(при няколко обекта посочете най-високата категория) |
Описание на | Тежест | Състояние |
увреждането | ||
увреждания, обхващащи | критично | |
над 75 % от площта на | ||
обекта, при отклонение | ||
от нормалните параметри | ||
(норми) над 100 % | ||
увреждания, обхващащи | много | |
над 50 % от обекта, при | тежко | |
отклонение от нормални- | ||
те параметри (норми) | ||
над 100 % | ||
увреждания, обхващащи | тежко | |
до 50 % от обекта, при | ||
отклонение от нормални- | ||
те параметри (норми) | ||
над 50 % | ||
единични увреждания, об- | средно | |
хващащи над 25 % от обек- | ||
та, при отклонение от нор- | ||
малните параметри (нор- | ||
ми) над 50 % | ||
единични увреждания, об- | леко | |
хващащи под 25 % от обек- | ||
та, при отклонение от нор- | ||
малните параметри (нор- | ||
ми) над 25 % | ||
единични увреждания при | незначи- | |
отклонение от нормални- | телни ув- | |
те параметри (норми) | реждания | |
под 25 % | ||
Извършил:... ... ... ... | Лиценз: ... ... ... ... . |
Подпис:... ... ... ... ... | |
Дата:... ... ... ... ... . | Печат:... ... ... ... ... |
Приложение: експертиза за възстановяване на околната среда. |
Заключение от техническа експертиза |
На обект ... ... ... ... | Техническо състояние ... |
Населено място ... ... . | (съгласно описанието) |
Община ... ... ... ... . | Категория по ЗУТ ... ... |
Област ... ... ... ... . | |
Вид на увреждането | Тежест | Техническо |
състояние | ||
Напълно разрушаване на кон- | пълно | пълно |
струкцията или на носещи | разруше- | разрушение |
елементи от нея, където се | ние | |
налага изграждане на ново | ||
съоръжение | ||
Тежки конструктивни повре- | много | предава- |
ди, при които е нарушена | тежко | рийно |
общата товароносимост и ус- | ||
тойчивост на конструкцията, | ||
където е необходима реконст- | ||
рукция - възстановяване или | ||
замяна на конструктивен еле- | ||
мент, и е наложена забрана | ||
за ползване | ||
Конструктивни повреди, при | тежко | неизправно - |
които е нарушена носещата | неработо- | |
способност на конструктивен | способно | |
елемент, където е необходи- | ||
ма реконструкция - възстано- | ||
вяване или замяна на конст- | ||
руктивен елемент, и са нало- | ||
жени ограничения за ползване | ||
Конструктивни повреди, при | средно | неизправно - |
които се влошава силно функ- | частично | |
ционалната пригодност и дълго- | работо- | |
трайност, където е необходим | способно | |
основен ремонт - частично въз- | ||
становяване или замяна на кон- | ||
структивни елементи, за въз- | ||
становяване на експлоатацион- | ||
ната годност и удължаване сро- | ||
ка на експлоатация и с нало- | ||
жени ограничения за ползване | ||
Изразени дефекти, при които | леко | неизправно - |
не се засяга конструкцията, | работо- | |
но се намалява частично функ- | способно | |
ционалната пригодност, къде- | ||
то е необходим ремонт за оз- | ||
дравителни мероприятия по- | ||
ради очаквано неблагоприят- | ||
но развитие във времето и на- | ||
лагане на ограничен режим | ||
за ползване | ||
Недостатъци, които в момен- | незна- | изправно |
та на освидетелстването ня- | чително | |
мат пряко отрицателно въз- | ||
действие върху функционал- | ||
ната пригодност, носещата | ||
способност и дълготрайност | ||
на елемента. Подлежат на раз- | ||
витие и има вероятност в бъ- | ||
деще да повлияят неблагопри- | ||
ятно върху експлоатационни- | ||
те качества | ||
Извършил:... ... ... ... | Лиценз: ... ... ... ... . |
Подпис:... ... ... ... ... | Дата:... ... ... ... .. |
Дата:... ... ... ... ... . | Печат:... ... ... ... ... |
Приложение: техническа експертиза. |
Община (ведомство) |
адрес |
ОТЧЕТ | № | Дата: |
На обект: |
Предназначе- | |
ние на аванса: |
Обяснение | Сума |
Остатък за: | ||
отчитане |
Получена сума | от кого | ||
на | |||
Получена сума | от кого | ||
на | |||
Получена сума | от кого | ||
на | |||
Всичко получено: | |||
изразходвано: | |||
Всичко: |
Приложение - | Сума за въз- | |
становяване | ||
Сума за полу- | ||
чаване | ||
Отчетът е проверен и | Главен | Ръково- |
утвърден за: | счетоводител: | дител: |
лв. | ||
Подпис: | Подпис: |
Сумата: |
Опис на приложените първични счетоводни документи |
№ | На кого | Документ | Дата | Сума | Дебит |
по | е изплатено | № | (в лв.) | (в лв.) | |
ред | (за какво) | ||||
1. | |||||
2. | |||||
3. |
Словом всичко: | кредит |
Подотчетно | |
лице: | |
Подпис: | |
Приложение: заверени копия на първични счетоводни документи, договори, протоколи и др. |