От­но­ше­ни­е­то на про­даж­би­те на да­ден про­и­з­во­ди­тел (тър­го­вец) към об­щия обем на про­даж­би­те, ре­а­ли­зи­ран от це­лия от­ра­съл (вкл. и вно­са). Из­чис­ля­ва се на ба­за­та на фак­ти­чес­ки дан­ни или по оце­нъч­ни дан­ни за от­дел­ни­те про­и­з­во­ди­те­ли.

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8824
GBP2.4796 2.4887 2.3574
от 00:24 23 Декември 2024 повече »
Резултати | Архив
Левон Хампарцумян: Бюджетът за 2025 г. е провокация, неизпълним е Ако този бюджет се приеме, трябва да целунем мечтата за еврото за довиждане, каза пред bTV финансистът Левон Хампарцумян. По думите му бюджетът,...