Печатно рекл. издание на малък формат - 1/64 или 1/128 върху 4 до 8, рядко до 16 с. Обикновено се връчва на купувача заедно с продадената стока. Съдържанието му включва съвети и напътствия към най-широк кръг потребители. На П. трябва ясно да личат фирменото име и марка, ако е необходимо - и адресите на основните магазини, пунктове за обслужване и поправки (сервизи) или др. дейности на производителя. Текстът с информационна насоченост трябва да е кратък и ясен, за да се запомня лесно. Обикновено П. се поставят в опаковките още в предприятието-производител.
Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995
Купува | Продава | БНБ |
---|---|---|
EUR1.9560 | 1.9560 | 1.9558 |
USD1.5915 | 1.5924 | 1.8489 |
GBP2.4796 | 2.4887 | 2.3384 |