1. Организационната форма на един пазар.

2. Взаимоотношението между броя на фирмите, купувачите и продуктите. Основните структури са конкурентна, олигополистка и монополисти. Структурата има решаващо значение за свободата на една фирма при вземането на икономически решения, като по този начин оказва влияние върху равнището на цените на продуктите. Отделните структури се различават една от друга и по степен­та на концентрацията им на даден пазар.

 

Английско-български учебен речник по икономика, Доналд Ръдърфорд, ИК Прозорец, 1997

 ECON.BG

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8676
GBP2.4796 2.4887 2.3169
от 00:24 27 Януари 2025 повече »
Резултати | Архив
Тошко Йорданов: Държавата не отговаря на изискванията за еврозоната в момента Държавата отговаря на изискванията за еврозоната в момента, обяви депутатът от “Има такъв народ” Тошко Йорданов в ефира на БНР. Той обясни и че...