Съвременна теория за фирмата, според която це­лите и поведението на една фирма до голяма сте­пен са следствие от организационната й структура. Тази теория оспорва предишни концепции, които се основават на максимизацията на печалбата. Ос­новен пример за този нов подход е твърдението, че мениджърът на фирмата трябва да задоволява определени потребности, а не да е просто максимизатор на печалбата.

 

Английско-български учебен речник по икономика, Доналд Ръдърфорд, ИК Прозорец, 1997

ECON.BG

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8489
GBP2.4796 2.4887 2.3384
от 00:24 20 Ноември 2024 повече »
Holiday Inn Sofia A warm "Welcome" to Sofia's newest 5 Star hotel.
Кооперативна охранителна фирма ООД КОФ ООД е специализирано дружество за комплексна охрана.
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
Резултати | Архив
Кристалина Георгиева: Инфлацията отстъпва и този път без рецесия Хората ще продължат да усещат високи цени, въпреки че инфлацията се успокоява. За това предупреди управляващият директор на Международния валутен...