Определяне на главните насоки на дейността на фирмата в съответствие с доминантните й цели. Поставените цели обикновено включват максимизиране на продажбите, увеличаване на печалбата, въз­можно най-ефективно управление и максимизиране нормата на растеж на фирмата. Според някои ико­номисти прехвърлянето на контрола върху фирма­та от акционерите на управленския екип води до промяна в целите. Част от марксистите обаче твър­дят, че целите на фирмите в основата си остават непроменени, тъй като акционерите и управленс­кият екип имат еднакъв социалноикономически произход.

 

Английско-български учебен речник по икономика, Доналд Ръдърфорд, ИК Прозорец, 1997

 ECON.BG

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8489
GBP2.4796 2.4887 2.3384
от 00:24 20 Ноември 2024 повече »
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
Свободна Безмитна Зона – Бургас АД Първокласни мултифункционални складове, митническо агентиране.
Holiday Inn Sofia Добре дошли в най-новия 5-звезден хотел в София.
Резултати | Архив
Кристалина Георгиева: Инфлацията отстъпва и този път без рецесия Хората ще продължат да усещат високи цени, въпреки че инфлацията се успокоява. За това предупреди управляващият директор на Международния валутен...