Теория на потребителската функция, според която доходът може да бъде разделен на непрекъс­нат доход (става дума за очаквания пожизнен до­ход) и на временен доход (например неочаквани увеличения). Постоянното потребление е функция на постоянния доход, а временното потребление — на временния доход. Фридман обобщава тази теория, но няколко икономисти преди него ланси­рат идеи, свързани с нея.

 

Английско-български учебен речник по икономика, Доналд Ръдърфорд, ИК Прозорец, 1997

 ECON.BG

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8244
GBP2.4796 2.4887 2.2828
от 17:24 25 Април 2024 повече »
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
Holiday Inn Sofia Добре дошли в най-новия 5-звезден хотел в София.
РАЙС ЕООД Търговия и сервиз на офис техника.
Резултати | Архив
Зам.-министър Георгиева: Новият списък на професиите ще отговори на бъдещите нужди на бизнеса Новият списък на професиите за професионално образование и обучение е планиран за обществено обсъждане през юни. Той ще съдържа професии и...