Стока, чиято всяка отделна част може да се разглежда от потребителите като идентична с останалите. Така например за потребителя е безразлично коя торба картофи ще купи. Въпреки наличието на разлики, които биха могли да се открият например от химици или други специалисти, потребителите възприемат разликите между отделните единици стока като нещо, което не оказва влияние върху избора им. В условията на идеална конкуренция е особено важно стоките да са хомогенни, за да нямат отделните фирми монопол на пазара.
Английско-български учебен речник по икономика, Доналд Ръдърфорд, ИК Прозорец, 1997
Купува | Продава | БНБ |
---|---|---|
EUR1.9560 | 1.9560 | 1.9558 |
USD1.5915 | 1.5924 | 1.8489 |
GBP2.4796 | 2.4887 | 2.3384 |