Стока, чиято всяка отделна част може да се разг­лежда от потребителите като идентична с остана­лите. Така например за потребителя е безразлич­но коя торба картофи ще купи. Въпреки наличие­то на разлики, които биха могли да се открият например от химици или други специалисти, пот­ребителите възприемат разликите между отдел­ните единици стока като нещо, което не оказва влияние върху избора им. В условията на идеална конкуренция е особено важно стоките да са хомо­генни, за да нямат отделните фирми монопол на пазара.

 

Английско-български учебен речник по икономика, Доналд Ръдърфорд, ИК Прозорец, 1997

 ECON.BG

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8302
GBP2.4796 2.4887 2.2756
от 00:24 25 Април 2024 повече »
Венто - К ООД Проектиране, изграждане, монтаж и продажба на вентилационни и климатични системи.
Holiday Inn Sofia Добре дошли в най-новия 5-звезден хотел в София.
Кооперативна охранителна фирма ООД КОФ ООД е специализирано дружество за комплексна охрана.
Резултати | Архив
Зам.-министър Георгиева: Новият списък на професиите ще отговори на бъдещите нужди на бизнеса Новият списък на професиите за професионално образование и обучение е планиран за обществено обсъждане през юни. Той ще съдържа професии и...