Съ­о­ръ­же­ние за пос­та­вя­не на сред­с­т­ва на вън­ш­на­та рек­ла­ма с на­рас­т­ва­що зна­че­ние във всич­ки про­ми­ше­ле­но раз­ви­ти стра­ни. Щ. е спе­ци­а­л­но из­гот­ве­на от­вес­на плос­кост със стан­дар­т­ни раз­ме­ри, да­ва­на под на­ем за раз­леп­ва­не, ри­су­ва­не или мон­ти­ра­не на пла­ка­ти и др. рекл. сред­с­т­ва. Щ. би­ват: Щ.-ос­но­ви (слу­жат за об­леп­ва­не с го­ле­мо­фор­мат­ни афи­ши, пла­ка­ти); ри­су­ва­ни щи­то­ве;  по мес­то­по­ло­же­ние: се­лищ­ни (на­ми­рат се в гра­ни­ци­те на на­се­ле­но­то мяс­то), край­път­ни (край ав­то­мо­бил­ни и же­ле­зо­път­ни ма­гис­т­ра­ли, по мо­те­ли и бен­зи­нос­тан­ции) и др. В ан­г­ло­сан­сон­с­ки­те стра­ни има стан­дар­т­ни раз­ме­ри за 24-лис­тов пла­кат (12 х 25 фу­та), за 30-лис­тов пла­кат (9 фу­та и 7 ин­ча х 21 фу­та и 7 ин­ча) и т.нар. bleed poster, кой­то опи­ра до ръ­ба на щи­та и има 40% по-го­ля­ма площ от 24-лис­т­ния Щ.

Мно­го чес­то се из­пол­з­ват ос­ве­те­ни и све­те­щи Щ. В раз­лич­ни­те стра­ни има раз­лич­на прак­ти­ка по на­е­ма­не на рекл. Щ. съ­о­б­раз­но със сро­ка, ко­ли­чес­т­во­то на ед­нов­ре­мен­но на­е­ти­те Щ., раз­ре­ше­ни­те мес­та за пос­та­вя­не (вж. Из­бор на пар­че). За­дъл­же­ние на рекл. аген­ция е под­дър­жа­не­то на Щ. и на рек­ла­ма­та вър­ху тях през ця­ло­то вре­мет­ра­е­не на до­го­во­ра с рек­ла­мо­да­те­ля.

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8824
GBP2.4796 2.4887 2.3574
от 00:24 23 Декември 2024 повече »
Резултати | Архив
Левон Хампарцумян: Бюджетът за 2025 г. е провокация, неизпълним е Ако този бюджет се приеме, трябва да целунем мечтата за еврото за довиждане, каза пред bTV финансистът Левон Хампарцумян. По думите му бюджетът,...