Всички материали
16.01.2019 | 14:40
Бих предупредил потребителите да бъдат крайно резервирани към покупки от онези „инициативни хора”, които в днешната действителност използват по-често социалните мрежи, за да...
06.11.2018 | 10:40
Комисията за защита на потребителите започва проверки в туристическите обекти в планинските курорти от началото на месец декември, съобщи председателят Димитър Маргаритов в...
09.10.2018 | 11:10
В последно време онлайн търговията бързо и стремително навлиза в т.нар. социални мрежи и това крие някои рискове за потребителите, отбеляза в предаването „Темите“ по телевизия...
08.10.2018 | 13:00
С около 20% повече са жалбите срещу онлайн търговци за деветте месеца на тази година спрямо същия период на миналата, съобщи председателят на Комисията за защита на...
02.10.2018 | 10:45
Онлайн магазин за стоки за свободното време не е информирал коректно клиентите си за наличните количества от пуснати в промоция артикули. Сайт за продажба на уреди за дома пък...
14.09.2018 | 11:00
Комисията за защита на потребителите (КЗП) осъществява засилен мониторинг в търговските обекти и онлайн магазините, които предлагат стоки и услуги, свързани с подготовката на...
10.09.2018 | 12:00
„Положителният извод, който можем да направим, е че макар и да срещнахме отново нарушения, нямаше нещо драстично, нито „иновативни практики”, на които сме се натъквали в минали...
09.09.2018 | 10:20
Българинът, макар и бавно, но сигурно, осъзнава, че като потребител има права, че когато те бъдат застрашени или нарушени, трябва да има активно поведение и търси институциите...
09.08.2018 | 13:55
Българите стават все по-активни потребители, заяви в дневния блок „Добър ден“ на Радио „Фокус“ председателят на Комисията за защита на потребителите (КЗП) Димитър Маргаритов....
18.07.2018 | 18:10
„Така наречените „търговски войни“, които по същество представляват въвеждане на различни ограничителни тарифи или мита върху определени групи стоки между държавите, създава...
18.06.2018 | 17:15
Kато процентно съотношение спрямо общия брой на постъпващите при нас жалби, тези срещу телекомите намаляват. Ако допреди година-две те бяха около 50%, сега са 30%, а очаквам в...
18.05.2018 | 12:20
Осъществява се преплитане на тенденциите на бурно развитие на онлайн търговията и търсенето на иновативна визия за промяна на традиционната офлайн среда, при което двете си...
15.05.2018 | 11:00
Две основни групи въпроси трябва да бъдат поставени и дискутирани, когато става дума за осигуряване по-добрата реализация на българските стоки в търговската мрежа на големите...
10.05.2018 | 11:00
Има една по-скоро позитивна настройка у потребителите относно това каква е средата, в която те биха могли да пазаруват и да спестяват. Това заяви председателят на...
27.04.2018 | 16:00
var api= "b44fb9d090e82d18c55104ae9c204ebea303eb0b";
var user= "1"
22.04.2018 | 10:30
Невъзможността за пряка комуникация с администратора на електронния магазин, липсата на информация за правата на потребителите и дори понякога наличието на правописни грешки са...