„Нашата цел е да убедим посетителите да остават за по-дълго, защото така биха отделяли повече за нощувка, храна и пазаруване. Трябват ни големи значими събития. Олимпийските игри са често спрягана тема при нас.“, допълва той.
Парижката Търговска Камара също влага усилия, за да направи града по-привлекателно място за чужденците. За целта са организирани кампании, които да учат френски служители повече за културата на немци, китайци и така нататък.
Друго наскорошно проучване, този път на Mastercard, пък представя и най-посещаваните градове в света. Понастоящем Бангкок се класира на първо място по брой на туристите. Близо 15.98 млн. души годишно прекарват поне една нощ в тайландската столица.
Лондон е на второ място с 15.96 млн. посещения, а Париж на трето с 13.92 млн. туристи през 2012 г.