Американският автомобилен производител General Motors (GM) отчете 20% ръст в продажбите си в Китай през февруари.
Добрите търговски резултати на компанията са подпомогнати от нарасналото търсене на микробусите, производство на джойнт венчър обединението между GM и китайската Liuzhou Wuling Motors, както и на
автомобилите с марка Cadillac. Продажбите на микробуси са нараснали с 32%, докато тези на Cadillac са се увеличили с 91%, предаде "Блумбърг".
Доставките за китайския пазар през февруари са достигнали до 257 770 превозни средства, от 215 070 превозни средства през същия месец година по-рано.
Припомняме, че годишната печалба на GM за 2013 г. достигна до 5,35 млрд. долара, в сравнение с печалба от 6,19 млрд. долара през 2012 г.
Финансовият резултат на компанията за четвърто тримесечие на 2013 г. беше в размер на 1,04 млрд. долара, докато през предходното тримесечие беше отчетена печалба от 1,19 млрд.
долара.