Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) наложи имуществена санкция в размер на 150 000 лв. на "СК-ОК Автотранс" ЕООД за извършено нарушение по чл. 33, ал. 2 от ЗЗК.
Производството е образувано по молба на "О’КЕЙ Супертранс" АД. И двете дружества предлагат таксиметрови услуги в София.
КЗК е установила, че при осъществяване на своята дейност автомобилите на фирма "СК-ОК Автотранс", преди това известни под името "ОК-Автотранс", използват стикери с рекламното лого "ОК", което напълно
наподобява логото на молителя и е негова запазена марка. По този начин идентичният за двете дружества знак въвежда потребителите в заблуждение относно цените на таксиметровия превоз, предлаган от
СК-ОК Автотранс, които не са фиксирани.
Комисията счита, че използването на знака "ОК" от „СК-ОК Автотранс” е заблуждаваща реклама и създава потенциална възможност за накърняване интересите на потребителите и на молителя.
КЗК е постановила прекратяване на нарушението, съобщават от пресцентъра на антимонополния орган.