Картите на Google стават по-"емоционални"

06.11.2013 | 16:30
по статията работи: Георги Георгиев
В бъдеще виртуалните карти ще обръщат повече внимание на персоналните нужди и на контекста
Картите на Google стават по-"емоционални"

Бъдещите карти (Google Maps) на Google може да интегрират в себе си нови данни за местата, които по-някакъв начин са важни за вас – например тези, които сте оценили в Google+ или пък онези, на които сте се срещнали с важни за вас хора. Всички те ще бъдат поставени на едно място специално създадена за вас интерактивна визуална презентация. Това обясниха експертите от Google Maps по време на конференцията GigaOm Roadmap 2013.

С други думи за Google картите на бъдещето ще събират всичко, което знаят за съответния потребител и за околния свят и ще му го представят в удобна за ползване комбинация на картите, пише CNet.com

„Ще можем да изградим изцяло нова карта за всеки контекст и за всеки човек“, коментира Бърнард Сийфилид, директор на продуктовия мениджмънт на Google по време на конференцията GigaOm. „Става въпрос за специфична карта, която никой досега не е виждал и която ще визуализира данните само в дадената ситуация и в дадения специфичен момент“.

Проектът на Google би създал карти, които до някъде приличат на старите карти от годините на Великите географски открития. В онези времена те са създавали силна емоционална връзка и са описвали живота на изследователите, откриващи новите светове.

За целта Google Maps ще използват интелигентния помощник Google Now, който ще събира информация за отделния потребител от различни източници и ще я поставя на картата. Сега работата на екипа, стоящ зад идеята, е да създаде механизмите, които ще позволят на по-важната информация да се визуализира с приоритет, така че картите да не се препълват с ненужни данни.

Друга новост, която от Google Maps обещават в бъдеще, e свързана с интегрирането на сензорни данни, които да ни дават допълнителен контекст. Наред с това разработчиците работят и върху идеята за карта – носна кърпичка, от която потребителите ще получават само най-базисната информация за дадено място, която си струва да бъде запомнена.

Сифийлд и колегите му се надяват, че с подобни нововъведения потребителите ще получават с 10% по-богато преживяване, откривайки в контекстуалните карти непознати до момента интересни места.

Тази статия ви хареса? Следете всичко най-интересно от Econ.bg и във
Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Свободна Безмитна Зона – Бургас АД Първокласни мултифункционални складове, митническо агентиране.
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
Кооперативна охранителна фирма ООД КОФ ООД е специализирано дружество за комплексна охрана.
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
Иванчо пита вкъщи: - Тате, как разговарят змиите? Бащата поглежда тъщата и подхвърля: - Защо мълчиш? Детето се интересува!..
На този ден 23.04   181 г. пр.н.е. – В Рим е открит храмът на Венера, превърнал се в място за поклонение на куртизанките. 1348 г. – Крал Едуард III учредява Орден на жартиерата в...