Над половината от онлайн търговците у нас отчитат проблеми с плащанията в пикови периоди на намаления

01.12.2022 | 11:45
по статията работи: econ.bg
Данните от последното проучване на Paysafe сочат, че онлайн бизнесите губят милиони заради проблеми с оторизацията при плащанията
Над половината от онлайн търговците у нас отчитат проблеми с плащанията в пикови периоди на намаления
Снимка: под лиценза на creative commons

Голяма част от малките и средни компании, опериращи онлайн, разчитат на приходите от сезонни продажби, за да продължат дейността си. Над половината (52%) споделят за проблеми с плащанията при пикови периоди, в сравнение с 43% през 2021 г. Това сочи последното проучване на Paysafe (NYSE: PSFE) “Изгубени в трансакциите”, направено през октомври 2022 г. от Sapio Research сред 1163 малки и средни бизнеса от САЩ, Великобритания, Канада, България, Италия, Германия, Австрия, Бразилия, Мексико, Чили, Перу и Колумбия. 

Почти три четвърти от всички респонденти (74%) споделят, че за тях системите за плащане продължават да бъдат сериозно конкурентно предимство. Сред най-често срещаните проблеми, които водят до около 100 000 долара средна загуба сред 31% от бизнесите, са забавяне на системата за плащане (46%) и неуспешни авторизации на разплащанията (31%). Над половината (51%) от търговците в България изпитват сходни затруднения.  

Този проблем придобива още по-голямо значение предвид усилията на търговците да задържат клиентите до етапа на плащане. Близо три четвърти (74%) сочат, че незавършването на покупката е водещ казус през 2022 г. (спрямо 69% през 2021 г.), а 61% споделят, че тзи тенденция се е засилила през последните 12 месеца (спрямо 49% през 2021 г.). Като възможни причини бизнесите посочват техническите проблеми, включително сривовете при плащане (14%) и невъзможност на клиентите да заплатят с предпочитания от тях метод (17%).

Респондентите споделят, че сред начините да подобрят потребителското изживяване при плащане и да постигнат предимство пред конкурентите им, е интегрирането на нови платежни технологии. Така ще предоставят повече сигурност, надеждност и ефикасност. Около три четвърти (73 %) смятат, че въвеждането на някои от по-новите начини за плащане би спомогнало за увеличаване на добавената стойност за техния бизнес. Въпреки интереса към новите методи за плащане, дебитните карти (75%) и кредитните карти (72%) остават лидер. В България ситуацията е сходна, като 81% от бизнесите са интегрирали опцията за плащане с дебитна карта, а 66% - с кредитна.

Афшин Яздиан, президент Търговски решения в Paysafe, коментира: "По време на празничния сезон системите за обработка на плащания ще бъдат поставени пред изпитание, което ще затвърди колко важна е ролята им. Предлагането на повече начини за плащане дава възможност на търговците да получат предимство, като осигурят безпроблемно потребителско изживяване, подобрят конвертирането и в крайна сметка успеят да избегнат загуби по време на натоварените периоди." 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Венто - К ООД Проектиране, изграждане, монтаж и продажба на вентилационни и климатични системи.
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
Кооперативна охранителна фирма ООД КОФ ООД е специализирано дружество за комплексна охрана.
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Женевски конвенции
  • Най-старата коневъдна ферма в света
-  Тате, защо Земята се върти? -  Как така се върти, бе! Да не си ми изпил ракията?
На този ден 25.04   1154 г. – Мюсюлмански войски, предвождани от Нур ад Дин превземат Дамаск. 1699 г. – Състои се сватбата на немския граф Лудвиг Крафт фон Насау-Саарбрюкен и...