Отпускат 150 000 лв. за реклама на българския мед и пчелни продукти

20.05.2014 | 14:07
по статията работи: Мария Стоянова
Проектът е под надслов "Силата на пчелния мед"
Отпускат 150 000 лв. за реклама на българския мед и пчелни продукти

По специална програма ще бъдат рекламирани родните мед и пчелни продукти. Проектът „Силата на пчелния мед“ е на стойност 150 000 лева и трябва да бъде изпълнен до 31 август тази година, съобщават от Държавен фонд „Земеделие“.

Финансирането му ще се осигури с 50% европейски средства и 50% от националния бюджет. Целта на проекта е да популяризира българските пчелни продукти, да повиши консумацията и м и да създаде условия за по-добрата им ценова реализация.

Рекламната кампания ще се проведе в рамките на няколко дни в градовете София, Пловдив, Варна, Бургас и Велико Търново. Част от промотирането ще са радио и онлайн рекламни кампании и организиране на пчеларска среща „Бъдещето на биопчеларството“ в гр. Елена, както и изработка на информационни материали, пише „Стандарт“.

Вече е подписан договор за реклама, който е по мярка А на пчеларската програма. Той е сключен със Сдружението за биологично пчеларство, което обединява осемте най-големи пчеларски организации в страната

Оцени статията:
5.00/1
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
Бул Одит ООД Дружество за счетоводни консултации и одит.
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
Резултати | Архив
  • Женевски конвенции
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Зимна приказка
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
Старият вампир извежда малкото вампирче за първото му среднощно пиршество. Набелязват жертва, малкото забива зъби и започва да смуче кръв, по едно време се спира и пита баща си: - Тате, до последна...
На този ден 22.11   1497 г. – Вашко да Гама достига нос Добра надежда. 1906 г. – На международна конференция в Берлин е възприето съгласие сигналът SOS да бъде международен при...