Повечето българи не искат да харчат пари за Св. Валентин

18.02.2014 | 16:35
по статията работи: Елица Елефтерова
Повечето българи не искат да харчат пари за Св. Валентин
Снимка: Thinkstock/Guliver

Повечето българи не са отделили никакви пари за отбелязването на станалия популярен през последните години празник “Свети Валентин”.

Независимо, че магазините в столицата и в страната бяха отрупани със сърчица и различни символи на любовта, хората са предпочели да не харчат пари за този празник.

Това показва анкетата на Econ.bg, в която са участвали 730 души. На въпрос "Колко пари ще отделите за св. Валентин?" 42,9% посочват, че не са похарчили никакви пари.

Една от основните причини за това е, че повечето хора (37,7%) са уважили българския празник Св. Трифон или Трифон Зарезан и са купили бутилка вино.

10,7% от анкетираните са заявили, че предпочитат да купят нещо символично за празника, тъй като са с ограничени финансови възможности.

5,1% са посочили, че възнамеряват да купят нещо от 50 до 100 лв., а без проблем подарък за над 100 лв. биха купили 3,7%.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Holiday Inn Sofia Добре дошли в най-новия 5-звезден хотел в София.
Свободна Безмитна Зона – Бургас АД Първокласни мултифункционални складове, митническо агентиране.
Венто - К ООД Проектиране, изграждане, монтаж и продажба на вентилационни и климатични системи.
Резултати | Архив
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Женевски конвенции
  • Зимна приказка
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Мъж е в бара, пие и изглежда навъсен. - Какво ти е на теб? – пита барманът. - Бях женен три пъти и три пъти станах вдовец. Барманът иска да знае подробности. - Ами, първата се отрови с...
На този ден 07.11   1659 г. – Сключен е Пиренейският договор, който слага край на Френско-испанската война. 1816 г. – Александър I Павлович – цар на Русия и крал на Полша...