Пощенска банка подкрепи кампанията за пътна безопасност „Спри, детето запази!”

16.09.2014 | 13:28
по статията работи: econ.bg
В рамките на проекта банката възстанови липсващата маркировка на пешеходни пътеки в София и страната
Пощенска банка подкрепи кампанията за пътна безопасност „Спри, детето запази!”
Снимка: iNews/Радила Радилова

В началото на новата учебна година Пощенска банка се присъедини към националната кампания за пътна безопасност „Спри, детето запази!”, организирана от Българската национална телевизия и Столична община. Вече трета поредна година обществената медия призовава участниците в движението – шофьори и пешеходци – към взаимна отговорност и толерантност.

Това е логично продължение на усилията на Пощенска банка през последните години да насочи вниманието към изключително важната и обществено значима кауза за опазване на човешкия живот и предотвратяване на пътнотранспортни произшествия. В рамките на проекта банката възстанови липсващата маркировка на пешеходни пътеки в София и страната, публикува и разпространи информационна брошура със съвети за пътна безопасност.

Пощенска банка продължава своя ангажимент и през тази годинакато подкрепи кампанията на БНТ, която беше отбелязана на 15 септември с редица дневни събития, последвани от голям концерт в Борисовата градина. Дневните активности, включващи ретро трамвая в София, най-новия модерен електробус и велошествие, стартираха едновременно от 3 различни точки на града, за да се съберат на Лятната сцена. Един от любимите художници на България Иван Яхнаджиев проведе открит урок по изобразително изкуство на децата, които се присъединиха към кампанията. Музикални и танцови групи участваха и създадоха неповторима атмосфера на сцената.

„Като една от най-големите финансови институции в страната, Пощенска банка създава и подкрепя социално отговорни кампании, в които особено внимание отделяме на развитието и грижата за децата. Именно затова решихме да подкрепим каузата на обществената телевизия и да апелираме към всички участници в движението да бъдат отговорни и толерантни на пътя”, каза Силвия Костова, началник отдел „Корпоративни комуникации и маркетинг” на Пощенска банка.

В присъствието на генералния директор на БНТ Вяра Анкова и кмета на Столична община Йорданка Фандъкова в Борисовата градина бяха връчени и наградите на победителите в конкурса за есе на тема „Спри, детето запази!”. Десетки деца бяха вдъхновени от силното послание на кампанията, а Пощенска банка награди Ивана Лазарова на 17 години от София, която зае второ място.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Женевски конвенции
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
Старият вампир извежда малкото вампирче за първото му среднощно пиршество. Набелязват жертва, малкото забива зъби и започва да смуче кръв, по едно време се спира и пита баща си: - Тате, до последна...
На този ден 13.11   615 г. – Започва понтификатът на папа Адеодат I. 1002 г. – С благословията на крал Етелред II се извършва масово убийство на датчани, живеещи в Англия. 1775...