Японски машини препоръчват питиета

15.11.2010 | 09:48
по статията работи:
Новата машина използва технология за лицево разпознаване, за да "препоръчва" напитките си
Японски машини препоръчват питиета

Японски машини за продажба на напитки предлагат на клиентите какво да пият, съобщава Ройтерс, цитирана от БГНЕС.

Новата машина използва технология за лицево разпознаване, за да "препоръчва" напитките си, като се съобразява с възрастта и пола на клиента. В резултат продажбите се утроиха спрямо тези от обикновените машини.

Машината е разработена от JR East Water Business Co, като използва сензорни екрани, които позволяват на машината да определя характеристиките на приближаващия се потенциален купувач. Предложенията се променят и в зависимост от температурата и времето на деня.

Мъжете получават препоръки за кафе, но ако е на 50 години или повече, предложението вероятно ще бъде за зелен чай – съобразно с пазарните проучвания, че това са предпочитените продукти на тази възрастова група.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Holiday Inn Sofia Добре дошли в най-новия 5-звезден хотел в София.
SIXENSE GROUP - СИКСЕНС ГРУП SIXENSE Group е глобална компания, базирана на 5 континента, развиваща...
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Женевски конвенции
Когато разбрали, че бързият влак от София до Бургас пътува 8 часа, китайците били истински впечатлени от размерите на България...
На този ден 12.11   680 г. – Започва 6-ият вселенски събор в Константинопол. 1914 г. – Първа световна война: Османската империя обявява война на държавите от Антантата. 1918 г....