Philips отчита 5,6 млрд. евро продажби за първото тримесечие, което е ръст от 4%. 552 млн. евро е печалбата преди лихви, данъци и амортизация. Нетни приходи на технологичната компания са 249 млн. евро.
Продажбите в сектор Healthcare бележат 9% ръст на годишна база, като най-голям ръст от 27% се регистрира в географските региони с бързо развиващи се пазари. Най-голям дял с ръст от 7% спрямо миналата година се отчита в „Пациентска грижа и клинична информация”. Общият марж на печалбата преди лихви, данъци и амортизация (EBITA) за тримесечието е 10.2%, отчитат от компанията.
Продажбите в сектор Consumer Lifestyle са спаднали с 1% - ръст в „Лична хигиена” и „Здраве и красота”, a спадът в „Развлечение“ се компенсира от ”Домакински електроуреди”. Отчетената печалба преди лихви, данъци и амортизация (EBITA) за тримесечието е 20.1%, като печалбата от разширяващото се партньорство със Sara Lee влияе положително на резултатите.
Продажбите в сектор Lighting са се повишили с 2% на годишна база, а спадът в Lumileds се компенсира от общия ръст в продажбите на всички подразделения. Продажбите на светодиодни източници на светлина са се повишили с 22% спрямо първото тримесечие на 2011 и възлизат на 16% от общите продажби в сектора. Отчита се значителен ръст на продажбите в географските региони с бързо развиващи се пазари. Резултатите са повлияни от някои оперативни процеси при осветителните тела за крайни потребители и Lumileds, както и от еднократна загуба при продажби на активи. Отчетената печалба преди лихви, данъци и амортизация (EBITA) е 3.0%.
Компанията е запълнила 43% от изкупуването на акции за 2 млрд. евро, заложени в програмата ѝ, която започна през юли 2011 г.