Фор­ма на на­сър­ча­ва­не на про­даж­би­те, ва­ри­ант на по­куп­ка­та с из­пит­ва­не. Або­на­тът раз­по­ла­га с оп­ре­де­лен срок, през кой­то мо­же да се убе­ди в ка­чес­т­во­то на пред­ла­га­ни­те ус­лу­ги или сто­ки. В слу­чай на от­каз (и връ­ща­не на по­лу­че­на­та сто­ка) про­да­ва­чът е длъ­жен да въз­с­та­но­ви нап­ра­ве­на­та внос­ка. Из­пол­з­ва се осо­бе­но мно­го в кни­го­и­з­да­тел­с­ка­та прак­ти­ка при мно­го­том­ни из­да­ния, биб­ли­о­теч­ни по­ре­ди­ци.

Реклама и насърчаване на продажбите; проф. Доганов, доц. Дуранкев; С-я; 1995

 

Предложи
корпоративна публикация
Валутни курсове
капиталов пазар
Купува Продава БНБ
EUR1.9560 1.9560 1.9558
USD1.5915 1.5924 1.8205
GBP2.4796 2.4887 2.2720
от 00:24 09 Май 2024 повече »
РАЙС ЕООД Търговия и сервиз на офис техника.
Бул Одит ООД Дружество за счетоводни консултации и одит.
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
Резултати | Архив
Димитър Манолов: Кризата в Германия ще се отрази на целия Евросъюз По време на шествието по случай Международния ден на труда – 1 май – президентът на КТ “Подкрепа” Димитър Манолов призна пред репортер на БНР, че...