Всички материали
26.03.2012 | 11:27
Някои маркетинг специалисти твърдят, че най-добрият начин да продаваме стоки, услуги и идеи, е в личен разговор. Не бива да се отхвърля обаче варианта за реализиране...
05.03.2012 | 14:28
Производителите на таблетни компютри са в проблемна позиция поради натиска
на Google и Apple на
пазара. Това посочва Digitimes.com, позовавайки се на ноутбук...
06.12.2011 | 18:02
"Тази година беше поредната в кризата, от която българският туризъм излиза с добри резултати и самочувствие въпреки глобалните проблеми". Това заяви министърът на икономиката,...
07.11.2011 | 11:24
72% от потребителите в социалните мрежи ги използват, докато пътуват. Това стана ясно по време на семинара "Уеб сайт за успешен бизнес, организиран от eCommerceAcaemy.net в края...
28.07.2011 | 15:40
През последната година все повече хотелиери са проумeли факта, че е необходима промяна на сайтовете им, която да отговаря на съвременните потребителски изисквания. Познатата от...
20.02.2011 | 13:00
Интернет започна да се превръща в центъра на маркетинг кампаниите. Това каза Ярослав Соболевски, генерален директор за Полша на IAB ( Interactive Advertising Bureau), световната...
22.01.2010 | 15:40
Стефан Марков е експерт в изготвянето на онлайн и PR стратегии. Той е бивш управляващ съдружник в All Channel Communications. Доскоро развива самостоятелна дейност като PR...
22.01.2010 | 14:42
Кои ще са топ предизвикателствата пред управлението на продажбите през 2010 г.? В отговор на този въпрос идва изследване, изготвено и публикувано от консултантската компания за...
15.01.2010 | 09:46
Министърът на икономиката, енергетиката и туризма Трайчо Трайков, който бе в състава на българската правителствена делегация в Израел, посети Israel Military Industries и Israel...
09.12.2009 | 11:01
Институт по приложен маркетинг и предприемачеството на името на Питър Дракър разкри във Велико Търново Колежът по мениджмънт, търговия и маркетинг. Основната му цел е да предлага...
16.11.2009 | 16:22
Текстът е изпратен на Econ.bg от Виктор Томов, блог "Законите на брандинга"
В днешните времена на икономическа турбулентност, въпросът за оптимизирането на маркетинговите бюджети...
30.10.2009 | 13:26
Текстът е изпратен на Econ.bg от Виктор Томов, блог "Законите на брандинга"
Причината много от водещите фирми да постигат бързи краткосрочни резултати по повишаване обема на...