Начало › Търсене по ключова дума - обслужване
Всички материали
02.04.2024 | 16:40
Посещението в банка ще ни струва все по-скъпо, тъй като финансовите институции отново вдигат таксите за редица услуги, които предоставят в своите клонове. Една банка дори...
10.01.2024 | 16:05
Резултати от изследване на Хотелския форум показват, че качеството на тези услуги в България се подобрява. Данните сочат, че в първата година, през която хотелите са работили...
25.09.2023 | 11:30
За все повече туристи, които избират да пътуват със самолет след края на пандемията от коронавирус, качеството на обслужването на летищата е от съществено значение. Това сочат...
12.07.2023 | 16:20
Високите цени и дългите опашки на границата не спират българските туристи да прекарат лятото си в южната ни съседка. Това каза за Радио Варна Ясен Вакашински, който в момента е...
22.05.2023 | 09:15
Летният туристически сезон бе официално открит от министъра на туризма Илин Димитров навръх празника на първия български морски курорт – Св. св. Константин и Елена, който...
09.06.2022 | 15:25
Цeнитe нa жилищaтa в cвeтoвeн мaщaб нapacтвaт cpeднo с 10% пpeз пъpвoтo тpимeceчиe нa тaзи гoдинa, в cpaвнeниe cъc cъщия пepиoд нa минaлaтa. Toвa пoĸaзвaт дaнни oт дoĸлaдa нa...
16.09.2021 | 13:30
През изминалата година 73% от интернет потребителите в ЕС са пазарували онлайн, става ясно от данни на Евростат. Този показател е най-голям при потребителите на възраст между...
16.03.2020 | 15:40
С нарочно писмо вицепремиерът Томислав Дончев уведомява  администрациите в цялата страна, че  административното обслужване на потребителите в центровете за услуги не...
30.01.2020 | 11:15
Усилията на Националния осигурителен институт (НОИ) за осигуряване на качествено обслужване на клиентите получиха още едно авторитетно признание. На 29 януари 2020 г....
25.11.2019 | 12:05
„Гранд хотел Банско" отчита ръст от 15% на записванията за предстоящия зимен сезон. Това обяви управителят на хотела Милена Антова. Ранните резервации показват добър и успешен...
17.09.2019 | 17:30
За първи път в България стартира иновативната услуга SIMPL, която представлява дългосрочен наем на автомобили с включено пълно обслужване от личен асистент. Предложението е от...
19.01.2017 | 16:00
Не ви ли се струва, че винаги се нареждате на грешната опашка в магазина, когато пазарувате? Да се наредите на по-бърза каса обаче, се оказва, че не е само въпрос на късмет....
26.10.2016 | 14:05
Цените на банковите услуги в България са все още високи. Това е един от изводите на проучване, направено от Фондация "Граждани срещу бюрокрацията", предаде Дарик. Председателят...
07.01.2014 | 11:27
Срив в системата на Центъра за градска мобилност предизвика опашки от чакащи пред гишетата за карти и билети в столицата. Работата на системата е била прекъсната за няколко...
16.01.2013 | 16:08
Летище София е обслужило 3,467 млн. пътници през 2012 година. През Терминал 1 са преминали 927 хиляди пасажери, а през Терминал 2 близо 2,54 млн. По международни редовни линии...
22.07.2011 | 13:08
Само преди дни от столичния КАТ обявиха край на опашките пред гишета. Беше обявено, че в събота няма да се работи, тъй като нямало хора. Днес обаче опашката се се състоеше от...
Предложи
корпоративна публикация
SIXENSE GROUP - СИКСЕНС ГРУП SIXENSE Group е глобална компания, базирана на 5 континента, развиваща...
Венто - К ООД Проектиране, изграждане, монтаж и продажба на вентилационни и климатични системи.
РАЙС ЕООД Търговия и сервиз на офис техника.
Резултати | Архив
  • Женевски конвенции
  • Зимна приказка
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Зимна приказка
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
Иванчо пита вкъщи: - Тате, как разговарят змиите? Бащата поглежда тъщата и подхвърля: - Защо мълчиш? Детето се интересува!..
На този ден 22.11   1497 г. – Вашко да Гама достига нос Добра надежда. 1906 г. – На международна конференция в Берлин е възприето съгласие сигналът SOS да бъде международен при...