Хитрата идея на Мария Шарапова

21.08.2013 | 14:10
по статията работи: Теодора Пенева
Шугарпова или не, тенисистката успя да популяризира бонбонения си бранд сред феновете
Хитрата идея на Мария Шарапова

Знаете ли какво се крие зад сладкото име Sugarpova? Ако да, значи световноизвестната тенисистка Мария Шарапова е постигнала целта си, коментира агенция „Блумбърг“.

За да внесем малко яснота, става дума за едно от най-новите бизнес начинания на рускинята, а именно собствената ѝ марка бонбони. Последната новина е, че Мария все пак няма да смени фамилията си с находчивата игра на думи, дала име на бранда ѝ.

Съвсем наскоро спортната звезда изрази подобно намерение, припомня изданието. Тя планираше да се състезава в турнира от големия шлем US Open (26 август – 9 септември 2013 г.) като Мария Шугарпова. Името представлява игра на думи, съдържаща думата "захар" на английски език. Целта на Шарапова – да промотира марката сред американските си фенове.

След края на оупъна тя щеше отново да се превърне в добрата стара Шарапова, която всички познаваме. С други думи – тенисистката щеше да стои зад името на бранда си в продължение точно на 15 дни.

Е, Шарапова се отказа от този хитър маркетинг трик. Причината е, че веднага след турнира ѝ предстоят пътувания до Азия – последователно до Япония и Китай. Смяната на фамилията би ги затруднила, коментира агентът на Мария Макс Айзенбуд.

В крайна сметка тя ще премине към план „Б“ - да напълни голяма кутия с бонбони Sugarpova и да отпътува с нея към Маями. По думите на Айзенбуд тя е успяла да превърне работата с екипа си в истинска забава, включвайки в нея и продуктите от своя бранд.

Междувременно, в краткия интервал от обявяването за смяната на фамилията до новината, че такова все пак няма да има, името Sugarpova набра огромна популярност. В световната мрежа Twitter броят на туитванията, включващи тази дума, нарасна от 50 в понеделник до 9 000 във вторник.

В такъв случай, има ли значение какво ще е името на Шарапова оттук нататък?

Тази статия ви хареса? Следете всичко най-интересно от Econ.bg и във
Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
Свободна Безмитна Зона – Бургас АД Първокласни мултифункционални складове, митническо агентиране.
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
Резултати | Архив
  • Женевски конвенции
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
Мъж е в бара, пие и изглежда навъсен. - Какво ти е на теб? – пита барманът. - Бях женен три пъти и три пъти станах вдовец. Барманът иска да знае подробности. - Ами, първата се отрови с...
На този ден 24.04   1479 г. пр.н.е. – Тутмос III става фараон на Египет. 1184 г. пр.н.е. – Гърците влизат в Троя с помощта на Троянски кон (по предания). 1771 г. –...