Управление в несигурни времена

21.04.2009 | 19:01
по статията работи:
"Делойт": Петте бизнес измерения, които организациите трябва да вземат под внимание по време на криза
Управление в несигурни времена
Прикачени документи

Снимка: www.sxc.hu

Настоящата икономическа криза принуди организациите бързо да преразгледат бизнеса и приоритетите си. Многото променливи в един кризисен период са предизвикателство за мениджърите и решенията им трябва да балансират между рискове и печалби в условията на нарастваща несигурност. С навременното предприемане на адекватни промени - финансови, операционни, ръководни и в областта на управление на риска, компаниите биха могли да подобрят управлението на паричните потоци и възможностите си за ефективно справяне с кризата. Статията „Управление в несигурни времена" на консултантската компания "Делойт" изследва ключови области в бизнес практиката, на които трябва да се обърне специално внимание в период на икономическа криза. Материалът разглежда в детайли пет бизнес измерения, върху които организациите задължително трябва да се фокусират и съответно да управляват ефективно.

1. Приходи
Ценообразуване, растеж, пазарни проучвания, осигуряване на приходите и оптимизация на персонала
2. Разходи
Намаляване на разходите, контрол на договорните отношения, данъчно планиране и оптимизация, анализ на процесите по намиране и наемане на подизпълнители / доставчици, дистрибуторска мрежа и разход за единица работна сила.
3. Активи
Генериране и запазване на паричната маса, счетоводство, съобразено с най-новите изисквания и международни стандарти, управление на рискa при управлението на паричните потоци, прогнозиране и структуриране на паричния поток, управление на капитала, използване на финансови съветници по преструктуриране на дълговете и използване на алтернативни методи на финансиране, продуктова стратегия и изпълнението й.
4. Очаквания

Управление на проблеми и кризисни ситуации, комуникация в условията на несигурна икономика, изработване на стратегия на сливания и придобивани и нейното осъществяване, планиране на бизнеса и разработване на сценарии за действия при различни конкретни ситуации.
5. Основни положения
Отчитане и управление на дейността на борда на директорите и оперативното ръководството, управление на риска, политика за запазване на талантите, възнаграждения и система за заплащане на труда, обвързани с постигнатите резултати, управление на риска от измами и периодични стопански прегледи. Извършване на необходимите корекции в тези области ще подпомогне организациите в процесите на оценяване и планиране. Със сигурност ще бъде основа за по-добро представяне на компаниите във времето, в което икономическата обстановка вече ще се е стабилизирала. Приспособявайки се сега, бизнесът има възможност да положи основите на нов растеж и конкурентни предимства за периода, когато икономиката ще се възроди.

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Holiday Inn Sofia A warm "Welcome" to Sofia's newest 5 Star hotel.
РАЙС ЕООД Търговия и сервиз на офис техника.
Свободна Безмитна Зона – Бургас АД Първокласни мултифункционални складове, митническо агентиране.
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
-  Тате, защо Земята се върти? -  Как така се върти, бе! Да не си ми изпил ракията?
На този ден 22.11   1497 г. – Вашко да Гама достига нос Добра надежда. 1906 г. – На международна конференция в Берлин е възприето съгласие сигналът SOS да бъде международен при...