Онлайн системата на БДЖ бавно набира популярност

22.02.2014 | 15:31
по статията работи: Георги Георгиев
Хилядният онлайн билет за пътуване с влак бе продаден, като повечето билети са били за спални вагони
Онлайн системата на БДЖ бавно набира популярност

В петък (21 февруари) е бил продаден хилядният онлайн билет за пътуване с влак. Онлайн билет № 1000 е закупен от клиент на „Холдинг БДЖ” ЕАД за пътуване по маршрут от Варна за София.

Пътникът, направил хилядната резервация, ще бъде награден с един безплатен билет за пътуване по избран от него маршрут в страната, съобщават от пресцентъра на компанията.

От началото на стартирането на системата за онлайн резервации и продажба на билети до днес (22-и февруари) са се регистрирали над 6 100 потребители. Продадените онлайн билети са 1 008, като 536 от тях са за пътуване с новите спални вагони.

Най-продаваните маршрути са по-линията София и Варна. От всички продадени онлайн билети, най-много са тези за пътуване с влаковете от София и за София.

Припомняме, че системата за онлайн резервации и продажба на билети стартира на 20-и декември 2013 г. с дванадесет влака, движещи се по основните търговски направления, които обхващат общо 55 гари.

Това са: - бързите влакове със задължителна резервация по направленията: София – Пловдив – Бургас и обратно; София – Карлово – Бургас и обратно; Горна Оряховица – София и обратно; София – Горна Оряховица – Варна и обратно; и

- бързите влакове със спални вагони по направленията: София – Горна Оряховица – Варна и обратно и София – Пловдив – Бургас и обратно.

Разплащането се осъществява по електронен път с най-масово разпространените кредитни и дебитни карти. Билетът се получава на електронната поща на регистрирания клиент, след което се разпечатва на хартиен носител.

Особено удобна за клиентите е възможността да се закупуват билети от таблети и смартфони. По този начин не е задължително билетът да се разпечатва на принтер, тъй като той се валидира от кондуктора във влака директно от мобилното устройство.

До края на 2014 г. системата за онлайн резервации и продажба на билети ще предоставя цялостно интегрирано обслужване и билетоиздаване, като ще покрива всички влакове и гари в страната.

Чрез системата клиентите на „Холдинг БДЖ” ЕАД ще имат възможност да закупуват онлайн билети за всички международни влакове от и за България, както и всички видове превозни документи (абонаментни карти, групови билети и др.).

Цялостно изградената система ще дава и информация за движенето на влаковете, в т.ч. и евентуални техни закъснения, за които клиентите ще могат да се информират както в гарите, така и от официалната интернет страница на „Холдинг БДЖ” ЕАД.

Други предимства на системата ще бъдат автоматизирането на голяма част от дейностите, които в момента се извършват ръчно, и получаването на детайлна маркетингова и статистическа информация.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Венто - К ООД Проектиране, изграждане, монтаж и продажба на вентилационни и климатични системи.
Кооперативна охранителна фирма ООД КОФ ООД е специализирано дружество за комплексна охрана.
Holiday Inn Sofia A warm "Welcome" to Sofia's newest 5 Star hotel.
Резултати | Архив
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Женевски конвенции
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Срещат се двама приятели. Единият пита: - Какво ще правиш в събота? - Ще ходим със сина ми в парка да пускаме хвърчило дракон да лети! А ти? - И аз имам подобна програма - ще изпращам тъщата на...
На този ден 22.11   1497 г. – Вашко да Гама достига нос Добра надежда. 1906 г. – На международна конференция в Берлин е възприето съгласие сигналът SOS да бъде международен при...