Банка ДСК откри два киоска на Летище София за продажба на кредитна карта DSK-Wizz Air

20.12.2018 | 12:00
по статията работи: econ.bg
Картата е иновативен продукт, специално създаден за запалени пътешественици
Банка ДСК откри два киоска на Летище София за продажба на кредитна карта DSK-Wizz Air
Снимка: DSK-Wizz Air

През тази седмица на летище София се проведе официалното откриване на новите информационни киоски на Банка ДСК, предлагащи иновативната кредитна карта DSK-Wizz Air. В събитието взеха участие Диана Митева, член на УС, изпълнителен директор и ръководител направление „Банкиране на дребно“ в Банка ДСК, Ася Иванова, председател на Съвета на директорите на „Летище София“ и представители на авиокомпания Wizz Air. 

Информационните киоски вече са активни и са на разположение на всички пътници, които излитат от Терминал 1 и Терминал 2 на летище София, и желаят да се възползват от преференциалните условия на безконтактната кредитна карта DSK-Wizz Air. 

„Само за 7 месеца на пазара, картата DSK-Wizz Air се превърна в разпознаваем и търсен от потребителите банков продукт. Тя е без аналог в страната и е специално създадена за хората, които обичат да пътуват, пътуват често и желаят да се възползват от една атрактивна бонусна програма. С откриването на нашите нови киоски за продажба на кредитната карта на летище София, правим следваща стъпка в развитието на услугата, която предлагаме на нашите клиенти. Изборът на локацията не е случаен. Целта е продуктът да е още по-близо до пътуващите хора и да ги провокира да мечтаят смело за повече вълнуващи и достъпни пътувания“, сподели Диана Митева на събитието. 

Ася Иванова поздрави Банка ДСК за добрите партньорски отношения през годините и пожела успех на новата услуга, която ще бъде достъпна за всички пътуващи през летище София.

При пазаруване с DSK-Wizz Air кредитна карта, издадена от Банка ДСК, се печелят точки, които могат да се използват за отстъпки при покупка на самолетни билети и други услуги от сайта на Wizz Air. Едновременно с това DSK-Wizz Air е стандартна кредитна карта, с която може да се пазарува навсякъде – онлайн, в супермаркети, МОЛ-ове, ресторанти, бензиностанции и др. 

С кредитната карта се получава и безплатно членство в програмата Wizz Discount Club, осигуряващо допълнителни отстъпки от цената на самолетни билети и други услуги на www.wizzair.com при всяко пътуване с Wizz Air. Отстъпките важат и за придружители по време на полета – до максимум 5 други лица.

Картата гарантира и сигурни разплащания в Интернет – с помощта на еднократна 3-D парола при пазаруване в сайтове, включени в програмите за сигурност Verified by Visa и Mastercard SecureCode.

При използване на кредитната карта с логото на Mastercard клиентите получават като бонус 4 точки за всеки похарчен 1 лев на сайта на Wizz Air и 2 точки за всеки похарчен 1 лв. при всички останали търговци. Стойността на всяка точка е 0.01 лв. През платформата за интернет банкиране на банката - ДСК Директ, клиентите могат да следят броя на натрупаните точки, трансакциите, които са ги формирали, и използването им, а паричната равностойност на усвоените точки се зареждат от Wizz Air в профила на клиента в сайта на авиокомпанията.

Като безспорен лидер в банкирането на дребно, Банка ДСК е банката с най-мащабна дигитална трансформация на ритейл бизнеса си и работи върху създаването и постоянното подобряване на иновативни продукти и решения за индивидуалните клиенти, каквато е и кредитната карта DSK-Wizz Air.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Женевски конвенции
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
Срещат се двама приятели. Единият пита: - Какво ще правиш в събота? - Ще ходим със сина ми в парка да пускаме хвърчило дракон да лети! А ти? - И аз имам подобна програма - ще изпращам тъщата на...
На този ден 20.12   1604 г. – отпечатан е първият екземпляр на книгата Дон Кихот от Мигел де Сервантес – първия бестселър в историята, пуснат в продажба на 16 януари 1605. 1699 г....